Sivut

tiistai 2. joulukuuta 2014

Dear Santa

Tässä olis vähän meikäläisen tän vuoden lahjatoiveita ;)


Michael Kors Susannah Quilted Leather Large Tote laukku. Katselin tätä kyseistä ihanaa tikattua nahkalaukkua tänä syksynä Stokkalla ja se vaan jotenkin on jäänyt mun mieleen kummittelemaan. Oon aina vähän "ollut vastaan" Korssin laukkuja kun niitä tuntuu nykyisin näkemään kaikilla mutta oikeesti mä haluun tän!!!

Cosmetic Organizer. Oon jonkin verran bongaillut näitä ihmisten blogeista ja ei jumankekka että tämmönen olis kätevä! Sais kaikki meikit ja korut edes jonkinnäköiseen järjestykseen.

Time Out With Britney Spears DVD. Oon tätä toivonut jo aika monena jouluna mun siskolta mutta koska tätä ei ilmeisesti Suomesta mistään saa ja netistäkin joutuu tosissaan etsimään niin en ainakaan vielä oo kokoelmiini kyseistä dvd:tä saanut. Ehkä mun oikeesti pitää itse alkaa tätä etsimään ja tilailemaan joulun jälkeen :DD

Rahaa. Vähän ehkä tavallaan tyhmä ja ei yhtään omaperäinen lahja mutta kuitenkin niin hyödyllinen!

Wiener Nougat Suklaa! Lahja jonka ainakin äiti ja siskon mies tietää että on pakko saada. Menee joulu ihan pilalle jos ei jostain paketista tätä ihanaa suklaata löydy!

Finnkinon leffaliput. Tykkään tosi paljon käydä leffoissa ja nää onkin sen takia juuri tosi kiva lahja :)

Kuntosali jäsenyys. Tän itseasiassa keksin vasta äsken. Mä niin mielelläni ostaisin jollekkin kuntosalille jäsenyyden koska uskon että tulis siellä salilla käytyäkin. Nuo jäsenyydet vaan tuppaa olemaan tosi hintavia eikä tällasella opiskelijalla välttämättä oo laittaa rahaa sellaiseen.

Tämän näköiset olis mun tän vuoden toiveet. Mites onko teillä toiveita mitä joulupukin haluaisitte tuovan?

Ja tosiaan Britney Spearsin syntymäpäivän kunniaksi vielä yksi Briitun joulubiisi tähän loppuun tuomaan vähän joulutunnelmaa :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti