Sivut

lauantai 6. joulukuuta 2014

Asukokonaisuuksia Talveen

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti! Mä saavuin tossa hetki sitten kotiin pieneltä Turun reissulta ja nyt tässä sivusilmällä katselen linnanjuhlia. Täytyy myöntää että mä oon aina ollut vähän laiska katsomaan tätä vastaanottoa ja oonkin enemmin seuraavana päivänä katsellut lehdistä tai netistä ihmisten hienoja pukuja. Puvuista puheenollen, tällä viikolla yksi uneton yö latasin puhelimeeni Polyvore appsin ja pitkästä aikaa oon taas ihan innoissani kokoilemassa erilaisia kollaaseja. Tässä olis nyt teille näytille muutama. 
Inspiration
1. Mustaa & viininpunaista. Nyt kun on pikkujoulu-kausi meneillään, niin vähän juhlavaa asua. Loin tän kokonaisuuden tuon yksinkertaisen mutta klassisen kynähameen ympärille. Mä niin toivoisin että tuollaiset hameet sopisi myös vartalomallille. Hameeseen yhdistin crop-topin sekä viininpunaisia asusteita.  Musta viininpunainen sopii tosi aivan loistavasti syksyyn mutta myös Joulun aikaan.

Casual


2. Casual. Sitten vähän arkisempaa asua. Mukava villatakki yhdistettynä mustiin housuihin ja yksinkertaisiin bootseihin. Asusteina toimii hopea rannekello sekä kaulakoru ja hiukset huolettomasti nutturalla.
Pink winter

3. Hempeilyä talveen. Sitten kokonaisuus, jonka vois näistä kollaaseista todennäköisimmin nähdä mun päällä. Söpöä vaaleanpunaista ja rentoa meininkiä. Tuo villapaita on aivan ihana ja UGG:it ehkä parhaimmat kengät kylmillä talvipakkasilla.
Inspiration

4. Mustaa & kultaa. Ja sitten vielä yks vähän juhlavampi asu. Simpperli musta mekko yhdistettynä kultaisiin asusteisiin toimii aina. Näin talvella korkokenkien sijaan myös kauniit saappaat sopii tosi hyvin juhla-asuihin. Kuten melkein kaikista kollaaseista huomaa mulla on nyt selkeesti joku juttu punaisiin huulipuniin. Oon itse vaan niin arka, etten jotenki raaski ihan arkikäyttöön sellaista huuliini sipaista.

Mitenkäs miellyttikö joku asukokonaisuus teidän silmää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti