Sivut

keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Tulkoon Joulu!



Tasan kaks viikkoa jouluun! 14 päivää! Ihan hullua! Tää vuosi on tuntunut menevän ohi ihan käsittämättömän nopeesti ja kohta onkin jo vuosi 2015. Mä oon tänä vuonna jotenkin fiilistellyt joulua enemmän kuin moneen vuoteen. Jo marraskuussa alkanut kuuntelemaan joululauluja, glögiä hörppinyt monena iltana ja nyt joulukuussa oon ottanut tavakseni joka aamu katsoa päivän jakson The Joulukalenterista. Tuo The Joulukalenteri on muuten niin klassikko, ja vaikka oon ollut vasta 6-vuotias kun se on ekan kerran telkkarista tullut, niin se on silti ihan sieltä lapsuudesta jäänyt mieleen. Kuten jo sanoin niin tänä vuonna oon jotenkin ollut enemmän innoissani Joulusta kuin moneen vuoteen ja hyvää fiilistä lisää myös se että tänä vuonna mun työharjottelu loppuu jo 20.12. eli saan nauttia tästä ihanasta juhlasta ihan täysin siemauksin. Viimeiset 5 vuottahan oon ollut aina aatonaattona ja muutamana vuonna aattonakin töissä. Voitte siis kuvitella miten innoissaan tämä tyttö on näistä kunnon vapaista. Töihin mä suuntaakin vasta Tammikuun puolella eli saan parisen viikkoa ihan lomailla ja ladata akkuja. 
Voidaanko kaikki muuten yhdessä toivoa että Jouluksi saataisiin maa valkoiseksi? Ei välttämättä mitään suuria nietoksia mutta sitä lunta edes ihan vähän.