Sivut

maanantai 15. joulukuuta 2014

Enrique Iglesias Sex and Love Tour

 


Mun Ipodissa on viimeisen viikon ajan soinut lähes taukoamatta Enrique Iglesias. Syynä tähän on viime keskiviikon konsetti Hartwall areenalla. Elikkä siis tuo varmaan yksi maailman tunnetuimmista latino-tähtösistä toi Sex and Love Tourinsa Suomeen ja me oltiin pikkusiskon kanssa keikkaa katsomassa. Ajattelin että pitää tännekkin vähän tulla hehkuttamaan, sen  verran hyvä keikka oli. Mua vähän jännitti alkuun kun kuvittelin etten mä varmaan tiedä hirveesti mitään biisejä, mutta kyllähän lähes kaikki biisit sitten olikin ihan tuttuja. Ja en muista koska viimeksi olis keikalla puoltoista tuntia mennyt niin nopeesti! Olin aivan fiiliksissä siitä että saatiin kuulla myös vähän laulelua espanjaksi koska jotenkin se on sellainen kieli mistä tykkäilen tosi paljon.
Tuolla keikalla mulle tuli aika samanlaiset fiilikset kuin Justin Timberlaken taannoisella keikalla; Mitään ylihulppeaa showta ei välttämättä tarvita vaan riittää että artistilla on karismaa ja että laulaja on itse ihan täysillä mukana. Ja onhan se Enrique ihanan valloittava; Ihan kuin pikkupoika, niin innoissaan siellä lavalla ja sitä oli kyllä ilo katsella ;)




Mites uppoaako teihin Enriquen musiikki? Tai oliko joku muukin kyseistä keikkaa katsomassa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti