Sivut

sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Kuulumisia viime päiviltä!

Huhhuh ollut niin paljon meininkejä viikonloppuna että nyt oon niin kuollu. On ollut niin Elastisen keikkaa, pikkusiskon kevätjuhlaa, kaverin valmistujaisia kuin grillausta ja auringon ottoa Emäsalossa.

Puistohengailua kera sushin ja siiderin

Uusien makujen maistelua!

Mansikka-mozzarella salaattia <3

Elastisen keikka perjantaina Tulisuudelmassa Vantaalla. Ah ihana Timokin siellä <3

Sisko oli hommannu mulle elokuun poikien nimmarit ;)

 Makoilin (nukuin) kolmisen tuntia auringossa!

 Vähän Grillisafkaa, omnomnom!

 Olen muotitietoinen, minä olen muotitietoinen! Sellanen kesäasu tänään että huhhuh (joo en tosissaan ollut missään julkisilla paikoilla tossa asussa ei hätää xD)

Thank God mul on vielä kaks päivää vapaata ennen kun pitää taas mennä töihin niin ehin edes vähän lepäilee ja toipumaan tästä viikonlopusta :D

Tän vuoden kesäkumibiisi, Cheek feat. Jukka Poika - Jossu, on must aika hauska :p

Ja tosissaan Sofian valmistujaisista laittelen kuvia sitten kun niitä kavereilta saan, ite en nimittäin kuvia ottanut yhtäkään :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti