Sivut

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

New Stuff!

Oi että mikä ihanan keväinen ilma tuolla ulkona! Harmi vaan että en taida olla kykeneväinen lähtemään mihinkään ulkoilemaan sillä eilen oli mun työkaverin synttärit ja baari-ilta kestikin sinne pilkkuun asti ja kotio pääsin vasta viiden aikaan aamulla, joten väsymys on aika kova.  Onneksi eilenkin oli aurinkoinen ilma ja pääsin vihdoin avaamaan Sofian kanssa terassikauden ;) 

Tuon näköisenä olin eilen liikenteessä. Synttäreillä oli teemana pinkki ja sähkönsininen niin laitoin sitten päälleni pinkin pitsitopin ja pinkit helmet js niiden seuraksi Berliinistä ostetun peplumhameen. 

Mutta tosiaan ihan todellisena ideana kun tätä postausta aloin kirjottamaan niin oli esitellä kaikkea pientä mitä tässä lähiaikoina oon hankkinut/saanut. :)


 
 Alkuun nyt ne galaxy-legginsit, joista kerroin tuossa muuta postaus sitten. Tilasin kyseiset legginsit siis ebaysta (täältä) hintaan 10,48e. Nuo legginsit on aivan törkeen makeet! Sellanen pieni ongelma mulla vaan on että en YHTÄÄN tiedä minkä vaatteiden kanssa mä voisin noita pitää!!!

Warehouse peplumtoppi/Zalando

Toi kuva on aika kökkö mutta toi on tosi kiva toppi missä on tuollaset nahkakaistaleet tuossa sivussa. Sain ton topin jo viimekuussa mutta en oo sitä vielä käyttäny ku äitin piti ensin vähän kaventaa sitä :)



   Porukoitten tuliaiset Krakovasta. Aika osuva teksti ;)

Cutrin heat protection spray & Refreshing dry-shampoo/ Sokos Emotion

Pinkki laukku/lompakko/pussukka & helmet/ Ur&Penn

Iskältä tuliasiksi Kuuban matkalta Britney Spears fantasy twist hajuvesi

 Niittinilkkurit/ La Moda Loca

Perjantaina mulle saapui mieluinen paketti postissa. Olin alkuviikosta tilannut ittelleni tuollaset kengät joita oon jo jonkin aikaa himoinnut. Ainut vaan että mun tosissaan täytyy ehkä opetella kävelemään noilla ja voin jo nyt sanoa että mun nilkat tulee niin kärsimään. Noh eikös se niin ole että kauneuden eteen täytyy kärsiä :'D Kengät siis täältä!

Loppuun vielä pari kuvaa jostain alkuviikosta.


Ihanan aurinkoista sunnuntaita kaikille! :)

8 kommenttia:

  1. noi on kyl niin out of this world noi legginsit :D voi luoja... Mut ihan superit noi kengät, vautsi, nyt vaa käyttää ennen ku tulee kesä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on just parhaat ;) Juu niinhän ne on, ei ehkä ihan mun tyylii mut kuitenki aivan ihanat! Joo pitää tosissaan alkaa totuttautuu noihin, noi on kyl vaan ikävästi sellaset että ainakaan näin alkuun ei pysty ihan koko päivää noilla kyllä olee :D

      Poista
  2. AAAA noi legginssit!! Mäki haluuuun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NE ON IHAN MIELETTÖMÄN PÄHEET!!!! No siitä vaan tilailemaan ;)

      Poista
  3. aaa noi legginssit on niiiiin to die for ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiiin on!!! <3 Ihanaa et joku muuki on innostunu noista ku minä (:

      Poista
  4. hjdbvuhgyugvyh yuhivbndhusbvuvnj byuhocbnhuhjk gs7yfyhdhv u ok hsbccxzb gzxzxgzcv gfvfzjscgfcyfcu<c ok schvbhvihb ic byyvsdgvasdgovhygv sdhgfy8ghasuvtsbhjcbxzyucgb hgasgyucbcjhahvbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb<kvgsdfvvvvvvvvvvvvvvvyuasf9ucihdn cmzyfuvy ok gcvgv<g

    VastaaPoista