Sivut

tiistai 4. joulukuuta 2012

X Factor USA

Alkuun vähän ruokaa koska ruoka on hyvää ja syöminen kivaa ;)
Tänään oli äitin synttärit joten leivoin sille sen pyynnöstä appelsiinisuklaatortun! Resepti oli mulle ihan uus ja täytyy kyllä sanoa että en ite ainakaan enää uudestaan tee :'D Oli se ihan syötävää, mutta kun vaikka se oli uunissa ylikin sen ajan mitä olis pitänyt niin toi päällinen ei jostain syystä yhtään onnistunut :<


Tein myös ittelleni ja pikkusiskolle Janskulle kana-ceasarsalaatin (jossa lisänä vähän mozzarellaa) ja sain jopa ERITTÄIN nirson siskoni sitä syömään, SCORE! 



Sitten vähän asiaa mun tän hetken lemppariohjelmasta, X Factor USA:sta. Voin ihan rehellisesti myöntää että en mä sitä olis alkanut kattomaan jos Britney Spears ei olis ollut siinä tuomarina, mutta nyt kun oon sitä tän yli kuukauden kattonut, niin ei sillä Britneyllä enää niin väliä oikeestaan, koska musta se on ehkä niistä tuomareista laimein.

 X Factor eväät kunnon jenkkityyliin (Noi Poptartsit oli muuten aivan kamalia! Sellasia tosi ällömakeita!)

Viime viikon jaksossa mun ultimate favorite Jennel tippu ja oon siitä nyt vähän möks möks, mutta on siellä vielä onneks hyviä muitakin laulajia. Siis esimerkiksi Carly Rose Sonenclar, Vino Alan ja Emblem3 on kaikki musta ihania! 


Siinä Jennelin versio I love Rock 'n' Rollista :D


Ja siis kertokaa mulle miten 13 vuotias voi laulaa tolleen? 

Toisaalt mulle tulee Carlysta tosi paljon mieleen nuori Britney... 




Molemmat suloisia pikkutyttöjä isolla äänellä :DD

Koulusta vielä sen verran että meidän piti viikon alussa valita meidän suuntautuminen. Vaihoehtoina oli Tuottaminen ja kehittäminen tai myynti. Itselleni onneks on ollut jo jonkin aikaa selvää että haluun tonne myyntiin ja oon ilonen että valinta oli niin helppo koska tiedän että moni mun luokkakaveri on menettänyt yöuniaan kun ne on miettinyt mitä ne haluaa. Ja tosiaan eilen kun piti ilmottautua kevään kursseille niin pakollisten kurssien lisäksi ilmottauduin kokintaidot ja Wedding planning kursseille ;D Haha tuskin maltan odottaa!

Mutta hyviä öitä kaikille :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti