Sivut

keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Haaste!

Sain tuolta mun hömelö Janskulta tällasen haasteen ni kai mä tän nyt sitte teen :D

Säännöt:
Kerro 11 faktaa itsestäsi
Vastaa haastajan 11. kysymykseen
Keksi 11 uutta kysymystä
Haasta 11 bloggaajaa

Faktoja:

1. Tykkään tosi paljon tietovisoista ja oon tällähetkellä super addiktoinut Songpop peliin, jota pelailen mun ipodilla ja välillä myös facebookissa! 
2. Toivon niin paljon että saan ens kesäksi säätettyä rahaa että pääsen Jenkkeihin parin kaverin kanssa! Oikeestaan oon niin jo menossa sinne, että oon päättänyt että jos en saa tarpeeksi rahaa säästöön niin otan sitten opintolainan sitä varten!
3. Haluisin alottaa taas parin vuoden jälkeen tanssin, ihan vaan koska tykkään siitä tosi paljon ja koska mulla on ihan hirvee olo kun en liiku enää yhtään nykyään ja oon vaan lihonut :(
4. Yksin kotona ollessani juttelen usein ittekseni, kuuntelen musiikkia ja hypin ja pompin ympäri kämppää kuin mikäkin sekopää.
5. Mun kengän koko on 35-36, riippuen kengästä ja mua ärsyttää ihan suunnattomasti että mulla on niin pieni jalka että en ikinä löydä mitään kivoja kenkiä!
6. Mun lempielokuva on ehdottomasti Tuulen Viemää! Rakastan tollasia vanhanajan rakkausleffoja!
7. Jos jollekkin vielä epäselvää niin oon tosi suuri Britney Spears fani. En mä edes ala selittelemään sitä sen tarkemmin :'D
8. Oon nyt 1½ vuotta kasvattanut mun hiuksia ja vihdoin alan pikkuhiljaa olemaan tyytyväinen tähän näiden pituutteen. Mulla on vaan hirvee ongelma että haluunko pitää nää tummat mitkä mulla on nyt vai värjätä takas vaaleiksi.
9. Tykkään tosi paljon Rähinän artisteisa. Vaikka moni sanookin että ne ei oo sitä "kunnon räppiä" niin musta Timo ja kumppanit on kaikki tosi ihania ja loistavia livenä!
10. Käyn aika paljon keikoilla ja niihin kuluukin mukavasti rahaa. Oon sitä mieltä että niihin saa tuhlata rahaa koska ne on aina ihan huikeita elämyksiä. Nyt jo oottelen ens huhtikuun Justin Bieberin keikkaa ;)
11. Kello on jo sen verran että mun pitäis oikeesti olla kohta nukkumassa koska huomenna taas työpäivä :D



Kysymykset minulle:


1. Mikä on suurin unelmasi?
- Päästä joskus matkustamaan Hawaille! 
2. Jos menisit taxiin, jossa on salkku täynnä seteleitä, mitä tekisit?
- Riippuu tietysti ihan kuinka paljon siellä olis. Jos siellä jotain monia miljoonia niin kyllä mä sen luultavasti jonnekki poliisille palauttaisin.
3. Syötkö mielummin pöydän ääressä vai esim. sohvalla?
-Pöydän ääressä
4. Mikä on toinen nimesi?
- Susanna
5. Osaatko kertoa mielipiteesi asiallisesti?
- Tottakai :DD
6. Millainen olisi unelmien kenkäsi?
- Kauniin klassiset korkkarit. Jotkut kultamustat joissa olis vähän jotain blingiä!
7. Mitä kuuluu?
- Ihan hyvää kiitos kysymästä :D
8. Mustikka- vai omenapiirakka?
- Mustikka
9. Oletko taikauskoinen?
- En todellakaan, tollaset kaikki on ihan hömpötystä
10. Kuinka monella kielellä osaat laskea kymmeneen?
- kuudella; suomi, ruotsi, englanti, ranska, espanja ja saksa.
11. Mitä lehtiä luet?
- No cosmopolitania tilaan, ja kyllä mä pikkusiskon demit ja miss mixit aina ainakin selaan :D

Haastan nyt vaan nuo mun ihanat toverit kun en jaksa alkaa ihmisiä ahdistelemaan :D Eli siis: Stray Stuff, Dolly Dreams, Heed, the power of my insanity, Boulevard de la Madeleine, What planet is this!



Kysymykset haastetuille: 

1. Millainen riitelijä olet?
2. Minkälaista musiikkia kuuntelet?
3. Mikä olisi todennäköisin syy siihen että olet jäänyt auton alle?
4. Oletko pilkunviilaaja?
5. Paras Disney elokuva?
6. Millainen olet liikenteessä?
7. Ärsyttävin tapa herätä?
8. Erikoisin paikka jossa olet nukkunut?
9. Onko sinulla jotain outoja tapoja? Mitä?
10. Millainen on unelmien kotisi?
11. Uskotko horoskooppeihin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti