Sivut

lauantai 1. joulukuuta 2012

Finnhits

Tajusin tässä etten oo tänne vielä ehtinytkään hehkuttaa konserttia jossa olin.

ISKELMÄ VAROITUS!



Eli siis olin Tiistaina perheen kanssa Finlandia-Talolla Finnhits kiertueen konsertissa. Viihdyttämässä siellä mua ja koko loppuun myytyä salia oli Danny, Virve Rosti, Tapani Kansa, Eini ja Frederik. Tykkään ite tosi paljon iskelmästä (joo tiedän, et oo ainut joka pitää mua vähän outona xD) ja oli ihan mahtava konsertti. Noi suomen ehkä parhaat iskelmätähdet (tai no en nyt tiedä voiko tota Frederikkiä parhaisiin lukea xD) lauloi kaikki ihanat biisit! Konsertti alkoi yhdeksältä ja kesti sellaset 3 tuntia (miinus puolen tunnin väliaika). Ehkä paras suomalainen konsertti missä oon ollut. Illan aikana kuultiin muunmuassa kuusamo, äidin pikkupoika, R-A-K-A-S, Sata Salamaa, Kun Chicogo kuoli, oon voimissain, Huone 105, Yes Sir alkaa polttaa, Tsingis Khan, Volga, Harva meistä on rautaa ja monia monia muita hittejä!!!!

Tossa nyt vähän iskelmää teillekki ;)






Väliajalla söin tollasen jokirapu-parsa piirakan.



Tehtiin myös yks päivä kun olin kotona niin tortilloja. nam nam :D



Huomenna olis tiedossa Saaran synttärit, jee! Saa nähdä villiinnynkö huomenna kun toisaalta ajattelin olla ihan sivistyneesti ja jättää baarin väliin (rahatilanne kun on vähän mitä on :/).

Loppuun vielä, koska huomenna on joulukuun eka päivä, iskän mulle ja pikkusiskolle ostamat suklaajoulupukit! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti