Sivut

maanantai 10. joulukuuta 2012

Kaksi viikkoa jouluun!

Ihanaa, kohta alkaa joululoma koulusta! Tänään oli viimenen päivä sellasta kunnon koulua (ja sekin oli vaan palautetilaisuus ja yhen esityksen pitämistä) ja nyt jäljellä enää kaksi tenttiä (plus ne kaikki kotona tehtävät portfoliot ja esseet jotka olis fiksusti voinu tehdä jo aikoja sitten) ja sitten vihdoin pääsee lomailemaan! Jee!

Tänä vuonna me lähdetään perheen kanssa joulun viettoon Ylläkselle. Vaikka ehdin siellä olemaan vaan 4 päivää töiden takia niin oon tosi innoissani, koska oon viimeks ollut lapissa joku 3 vuotta sitte. Pääsee taas vihdoin laskettelemaa :D

Ja mun tän vuoden joululahjatoiveet:


1. Rahaa. Ens kesänä olis suunnitteilla lähteä parin kaverin kanssa pienelle Roadtripille jenkkeihin eli nyt pitäis oikeesti alkaa säästämään rahaa!
2. Wiener Nougat suklaata. Yks mun lempparisuklaista! En niin välitä niistä perus joulunkonvehtirasioista ja oon jo monena jouluna saanut äidiltä tollasen paketin lahjaksi, joten enköhän myös tänä vuonna ;)
3. Leffalippuja. Mulla on hirveesti leffoja mitä haluun nähä, mutta ikinä ei oo rahaa mennä mitään kattomaan! Nytkin haluisin nähdä sen uuden salkkarileffan (joo tiedän se on varmasti huono), uusimman James Bondin ja tulevan Hobitti leffan. 
4. Time out with Britney Spears dvd. Ainut official Britney dvd jota en oo saanut vielä aikaseksi tilattua. Johtunee varmaan siitä että kun noi muut dvd:t oon saanu tilattua cd.on:sta tai discshopista mutta tota ei jostain syystä myydä missään suomessa, enkä oo jaksanu alkaa mistään ulkomailta tilailee :DD
5. One Piece haalari (jonka tiedän saavani kun iskä sen mulle tänään tilas ^^) Mukava löllymiskotiasu
6. Audrey The 60's kirja
7. Lauren Conrad Style kirja

Siinä mun lahjatoiveet, mitäs te ootte toivonu? :)


1 kommentti: