Sivut

perjantai 19. syyskuuta 2014

Syys-ostoksia

Kuluva viikko on ollut yhtä lomailua ja nyt on tosi outoa että jälleen viikonloppu koittaa. Tää viikko on mennyt ihan älyttömän nopeesti koska viime sunnuntaina päätin extemporee lähteä Helsinkiin muutaman vapaapäivä takia, eilen mulla oli yks muutaman tunnin työpäivä ja nyt mä taas matkaan junassa kohti Helsinkiä juhlimaan kahden mun ihanan ystävän synttäreitä. Tiistaina pyörähdin kaupungilla kahvittelemassa  Saaran kanssa sekä vihdoin katsastamassa uusimman Step Up leffan Janskun kanssa. Mä oon aina tykännyt tanssileffoista ja tuo uusin Step Up oli ainakin mun mielestä ihan hyvä, vaikka kyllähän se nyt ihan selvää on että tuon leffasarjan ekaa osaa ja Channing Tatumia ei voita mikään ;) Samaisena päivänä tuli myös pitkästä aikaa pyörittyä kaupoissa ja vaikka yritin kovaa vauhtia lähestyvän Lontoon matkan takia hillitä ostos-himojani niin silti mukaan tarttui vähän jotakin. Perustelen ostojani kuitenkin sillä että (melkein) kaikki oli sellaisia mitä oon jo pidemmän aikaa miettinyt että pitäisi hankkia :D 

Mekko 14,99e / Pörrösukat 5e / Villapaita 9,99e

 
Kaulahuivi 19,90e / Kynsilakka 1,95e

Kello 24,90e

Eikuin oikein mukavaa syksyistä viikonloppua kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti