Sivut

maanantai 1. syyskuuta 2014

Maanantain Missio




Niin se syyskuu saapui, ajatella. Eipä tässä ole enää hetkeen kesältä tuntunut mutta nytpä se sitten kai on myös ihan virallisesti syksy. Elokuu hurahti jotenkin täysin ohi ja tuntuu tosi oudolta että oon jo kuukauden ollut työharjottelussa. Vastahan mä sinne menin! Tätä vauhtia jos mennään niin jouluhan on ovella ennen kuin huomaakaan. No okei ei nyt ihan vielä aleta joulua odottamaan vaan nautitaan tästä syksystä. Mulla on hetken aikaa ollut tarkoitus hankkia itselleni syksyksi uusi takki ja koska ilmat on sen verran jo viilenneet että oli pakko tarttua tuumasta toimeen. Elokuun ajan sinnittelin ihan vaan pitkähihaisilla mutta tänään aamulla lähdin kaupungille ja missiona oli löytää itselle uusi takki. Mä suuntasin suoraan Zaraan koska uskoin sieltä löytyvän mieleisen takin ja siinähän täydellinen yksilö rekissä roikkui ihan ulko-ovien edessä. Mä kokeilin myös muita takkeja mutta kyllä mä oikeastaan heti alkuun tiesin että tuon kyseisen takin haluan itselleni hankkia. Pakko muuten sanoa että tää on taas niin mua; vielä jokunen aika sitten nauroin kovaan ääneen siskolleni joka kertoi haluavansa tikkitakin ja totesin että sellasethan on ihan kauheita. Ja kappas miten taas kävikään. Voisin vaikka lopettaa kaikkien vaatteiden ja muotien haukkumisen kun näköjään melkeinpä joka kerta niihin itsekin enemmin tai myöhemmin sorrun :D Mutta mä tästä nyt puenkin mun ihanan uutukaisen ylleni, lähden lampsimaan kohti siskon kämppää ja toivotan kaikille oikein mukavaa syksyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti