Sivut

perjantai 5. syyskuuta 2014

August snapshots

Perjantai-ilta, huomenna aamulla töitä ja kello jo sen verran että kohta pitäisi painua pehkuihin. Mä kuitenkin onnistuneesti nukuin tänään töiden jälkeen kevyet 3 tunnin päikkärit joten nyt on päässä pieni pelko että huomisesta työpäivästä voi tulla aika väsynyt. Voisin yrittää opetella sinnittelemään niin että en nukkuis päivällä jos tiedän että seuraavana aamuna pitää herätä aamulla töihin koska mun päikkärit aika usein venähtää aika pitkiksi. Mutta asiasta kukkaruukkuun, tästä muutamat elokuiset kuvat puhelimen kätköistä.

Rapukekkerit perheen kesken. Siellä Reiskat ja Ristot vadilla! / Takaisin heitto juhannukseen 2013! Oli muuten ihan mahtava Juhannus ja edelleenkin naurattaa meijän yölliset keskustelut! (lisää voi lukasta täältä) / Mikä oliskaan parempi tapa viettää lauantai-ilta kuin nauttia lasillinen viiniä sekä sushia samalla kun katselee Gossip Girlia / Aloitin kesällä pelaamaan Kim Kardashian Hollywood peliä ja oon ihan koukussa! Tää hetki oli ehdottomasti yks mun isoimmista saavutuksista :'D
Olin siskon kanssa pari viikkoa sitten käymässä Sellossa ja olin aika surullinen kun kuulin että Spice Ice on kadonnut sieltä. Olisin pahasti himoinnu pyörremyrskyä mutta kyllä tuo pehmiskin ihan jees oli / Moro! Mua muuten on taas ihan mielettömästi alkanut ärsyttää tää mun tyvikasvu mutta kun oon nyt yrittänyt olla värjäämättä hiuksiani kun haluisin ehkä oman värin kasvattaa takas. Tällä hetkellä kuitenki vakavasti harkitsen et kävisin jotain raitoja ottamassa tai jotain! / Ennen kuin lähdin Cheekkiä kattelemaan Stadionille niin näin mun ihanaisia kavereita lounastamisen merkeissä. Käytiin Kampin vieressä sijaitsevassa Tang Dynastyssa ja istuskeltiin siellä aika monta tuntia syöden ja jutskaillen / Mäkin ku kaikki muutkin! #Stadionstatus #23082014
 
 Timjami-vaniljapiirakka kera vadelmien. Ihan uutukainen kokeilu ja lopputulos oli ihan hyvä, pikkasen ehkä vaan liian makea mun makuun /  Sitä parasta Minetti jäätelöä. Helsingistäkin löytyy kyseisen merkin kiska Vanhan vierestä mutta ohi kulkiessa vähän kauhistuin kun näin hinnat! Melkeen kaks kertaa kalliimmat kuin täällä :o / Olin kuullut sen verran kehuja Tampereen vohvelikahvilasta että halusin itsekin käydä testaamassa. Mun lakuvohveli, jossa oli lakritsijätskiä, kermavaahtoa ja lakukastiketta oli ihan superhyvä! / Tytöt lähtemässä viihteelle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti