Sivut

tiistai 10. kesäkuuta 2014

Justin Timberlake The 20/20 Experience World Tour

 Kuva täältä
Viime viikolla tapahtui paljon kaikkea kivaa, muun muassa varmasti yksi tän kevään kohokohdista; Justin Timberlaken keikka! Mulla ei tuolla keikalla ollut kameraa mukana ja kuvia tuli näpsittyä vain puhelimella ja niistä ei kyllä oikein saa mitään tolkkua joten en niitä edes tänne laita :'D Mutta vaikka mitään hyviä kuvia en saanut niin ei se mitään koska Justin Timberlake! Mä itse oon tykännyt herran musiikista jo vuodesta 2002 kun Justinin ensimmäinen soolo albumi Justified ilmestyi ja kun silloin viime vuonna kuulin että herra on tulossa Suomeen keikalle niin olin niin innoissani! Sain kuitenkin tietää samoihin aikoihin myös että pääsin vaihtoon niin aloinkin sitten tutkimaan missä olis mulle lähin keikka jonne pääsisin. No onneksi The 20/20 Experience kiertue saapui myös Wieniin ja ennen vaihtoon lähtöä ostinkin sitten liput.

 Tuon näkösenä olin liikenteessä / Mun nimi on ilmeisesti jotenkin hankala ulkomaalaisille kun aina tulee vaan jotain sinnepäin olevaa :D / Vapianossa Perla pizza, vähän ehkä nauratti toi kokonainen mozzarella tuolla välissä :'D

Mä lähdin keskiviikkona jo hyvissä ajoin Wieniin koska kävin vielä syömässä Suomeen lähtevän kaverin kanssa ja heittämässä kamat hostelliin jossa mun piti yöpyä koska viimeinen juna tänne Kremsiin lähtee jo niin aikaisin. Mä menin keikkapaikalle jo heti kun ovet aukesi ja siinä alkuun vähän katselin siellä myynnissä olleita paitoja ja muuta krääsää. Olishan sellanen keikka-paita ollut ihan kiva muisto mutta koska ne on niin kalliita niin en mä sitten mitään raaskinut ostaa. Otinkin vaan kiskasta ittelleni jääteen ja menin omalle paikalleni katsomon taka-nurkkaan istumaan ja jammailemaan lämppäri Dj:n tahtiin. Vähän ennen yhdeksää alkoikin sitten keikka ja ei jumankekka että se oli MAHTAVA! Ehdottomasti yks parhaista keikoista millä oon ikinä ollut! Justin lauloi hittejään ja pari coveria, tanssahteli taitavasti lavalla puku päällä ja aina välillä väliin höpötteli mukavia. Toi keikka oli mun mielestä niin hyvä esimerkki siitä että aina ei tarvita mitään über makeeta showta vaan oikeesti yksinkertaisempikin meininki riittää. Keikka kesti sen about kaks ja puoli tuntia ja koko sen ajan mä hoilasin mukana ja ei siitä penkillä istumiseltakaan mitään tullut vaan pakko siellä oli jorata mukana. Haha onneksi en ollut ainut. Musta tuntuu että rakastuin tohon mieheen vielä enemmän ja jossain vaiheessa sai keikan aikana oikein pidätellä kyyneliä kun tajusin että mä vihdoin nään Justinin livenä!
Siskot oli samaista keikkaa katsomassa Suomessa ja myös hehkuttivat sitä, onkos teitä muita jotka näki Justinin Hartwallilla? Olis hauska kuulla mitä tykkäsitte :)

                                                                       Kuva täältä

2 kommenttia:

  1. "jossain vaiheessa sai keikan aikana oikein pidätellä kyyneliä kun tajusin että mä vihdoin nään Justinin livenä!" voi kun söpöä :) mut oli kyllä ihan huikee keikka vaikka ekaks olin sillee et ei sillä niin väliä oo vaikken sitä näkiskää. onneks manta kumminki osti mulle lipun ja oon kyllä ilonen että säki näit sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut jos on monta vuotta odottanu ni sellasta sattuu :') NO ONNEKS OSTI!

      Poista