Sivut

lauantai 14. kesäkuuta 2014

Designer Outlet Parndorf


Mulla on jo pitkään suunnitelmissa ollut käydä Wienin läheisyydessä olevassa Parndorf Outletissa ja nyt vihdoin havahduin siihen että multa ihan oikeesti loppuu pian aika, joten päätin tänään vihdoin mennä käymään siellä. Mun päämotiivi tonne outlettiin lähtemiselle oli se että halusin käydä kattomassa jos löytäisin yhdet mun haluamat Niken kengät sieltä edullisemmin. No eipä mun tuurilla tietenkään löytynyt kyseisiä kenkiä koko kaupasta! Mutta en mä kuitenkaan ihan tyhjin käsin kotiin lähtenyt ;)



Parndorf Outlet on n. puolen tunnin ajomatkan päässä Wienistä ja kätevästi sinne pääsee bussilla ja junalla. Suosittelen kyllä käymään jos on Wieniin matkustamassa ja merkkiliikkeet kiinnostaa. Ja Parndorf oli paljon isompi kylä kuin osasin odottaa, yli 130 liikettä ja paljon ruokapaikkoja! Mä en itse oikeastaan käynyt kun ihan muutamassa kaupassa ja silti päälle pari tuntia siellä pyörähti. Varmasti olis mennyt enemmänkin aikaa jos olisin alkanut kaikkia kauppoja kiertelemään mutta mulla kun oli niin selvästi tiedossa ne kaupat joissa halusin käydä. Noissa outlet kylissä on musta hauskaa se että vaikka siellä on kaikkia niitä hienoja merkkiliikkeitä niin aina löytyy myös halvempiakin kauppoja. Tuolla esimerkiksi oli Mangon ja Body Shopin liikkeet.

 

Reebokin liikeessä käydessäni löysin yhdet ihanat tossut joita sitten aikani kuluksi päädyin kokeilemaan. Ne tuntui hyviltä jaloissa. Liian hyviltä! Ja oli nätit! Aloin siinä sitten pohdiskelemaan että ostanko ne vai meenkö ostamaan normaalista kaupasta ne Niken kengät joita oon pidempään katellut. Piti ihan lähettää siskollekin viestiä että mitä mä nyt teen ja sieltä tuli heti vastaus että ostat ne Niket. No mä sitten kuuntelin neuvoa ja lähdin tyhjin käsin sieltä liikkeestä mutta 10 minuuttia ennen kuin mun kyyti takasin Wieniin lähti päätin että kyllä mä ne Reebokin lenkkarit käyn hakemassa! Alkais vaan harmittamaan jos en ostais. Uusien lenkkarieni kanssa mä sitten lähdin onnellisena takaisin Wieniin ja ennen Kremsiin tuloa arvatkaa missä kävin? No ostamassa myös ne Niket tietenkin! :D Nyt on mega-onnellinen. Musta on varmaan tullut joku kenkäholisti täällä Itävallassa mutta ei se mitään koska nyt omistan kahdet aivan täydelliset kengät! Täydellinen lauantai siis ;)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti