Sivut

perjantai 20. joulukuuta 2013

Vastauksia kysymyksiin!

Tuossa joskus pari kuukautta sitten huutelin täällä että laittakaa jotain kysymyksiä mulle tulemaan ja kun sieltä muutamia sellaisia tuli niin tässä nyt olisi vähän vastauksia niihin :)

Kuinka tärkeää bloggaaminen on sulle asteikolla 4-10?
- Onhan se mulle mieluinen harrastus, sanoisin että 8 :)

Mitä arkimeikkiisi kuuluu?
- L´oreal Paris True Mach  meikkivoide, Maybelline Dream Mat Powder puuteri ja YSL Volume Effet Cils ripsari. Joskus kun oon oikein reipas niin jaksan tehdä myös rajaukset :D

Lempi leffa/t?
- Apua en mä osaa nimetä mitään tiettyjä!!!! Tykkään aika monista ja kaikentyyppisistä leffoista, mutta yks lemppareista on Tuulen Viemää! Ihanan romanttinen leffa :)



Lempi kirja/t?
- Harry Potterit on musta tosi hyviä! :D Samoin tykkään tosi paljon Nancy kirjasta joka kertoo Nancy Spungenista. Mä luen nykyään niin vähän ettei tuu nyt mitään muita mieleen.  

Vahvuutesi ja heikkoutesi koulussa?
- Heikkoutena varmaan kielet koska mulla ei tosissaan oo mikään maailman paras kielipää. Vahvuuksia oon tässä yrittänyt miettiä mutta ei mulla oikeesti tuu mitään mieleen :'D


Lempi aine?
- Joskus ylä-asteella ja lukiossa oli musiikki mutta nyt korkeakoulussa ehkä sellaset kurssit joissa käydään läpi eri maiden kulttuureja jne.

3 asiaa, mitä haluat elämältäsi?
1.Nähdä maailmaa! Haluisin jokaisessa maanosassa käydä edes kerran ja Hawai on ollut jo pitkään unelmakohde!
2. Valmistua koulusta ja saada jonkun hyvän matkailu-alan työpaikan
3. Pysyä terveenä ja onnellisena
 
Mitä kaikkea olet harrastanut elämäsi aikana?
- Joskus ihan pienenä  kävin satubaletissa ja muskarissa. Tanssin aloitin jo joskus ensimmäisellä luokalla ja sitä tuli harrastettua monta vuotta. On tullut tanssittua niin balettia, modernia, showta, dancea kuin hoppiakin. Partio on toinen harrastus jota on tullut harratettua vähän kauemmin. Nykyään mulla ei oikein oo enää mitään harrastuksia koska ei oo aikaa ja oon liian laiska :D

  
Salmiakki vai lakritsi?
- Lakristi!

Oletko addiktoitunut johonkin? 
- Kännykkään! Kaikki jotka mut tuntee niin tietää että on aika perus että oon puhelin kourassa ja käyn aina tsekkaamassa FB, Instan yms luurilla :D

Pystytkö menemään kouluun/töihin ilman meikkiä? :)
- Pystyn todellaki. Aika harvoin vaan tulee mentyä ilman mutta ei se mulle ongelma ole.

Kuinka paljon ostat vaatteita puolessa vuodessa?
- Riippuu niin paljon, joskus tulee kausia että ostan paljon ja joskus taas tulee ostettua tosi vähän. Yleensä ostan vaatteita silloin kun käyn jossain ulkomailla. Mutta jos nyt pitää sanoa joku arvio niin ehkä joku pari vaatetta kuukaudessa.
 
 Miten paljon rahaa menee "turhuuksiin"?
- Riippuu ihan mikä lasketaan turhuudeksi? :'D Suurimmaksi osaksi mun rahat menee juhlimiseen ja ulkona syömiseen. Sekä tietysti keikkoihin! Että lasketaanko ne turhuuksiksi? :D

  
Ajattelitko tehdä uutena vuonna jonkun lupauksen?
- Kyllä mä yhden ajattelin mutta siitä lisää myöhemmin ;)

Miten aijot viettää joulun?
- Samalla tavalla kuin aikaisemminkin. Eli lähdetään perheen kanssa mummulaan länsi-Suomeen :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti