Sivut

maanantai 2. joulukuuta 2013

Rakas joulupukki...

... tällaisia joululahja-toiveita mulla olisi tänä vuonna :)


1. Leffalippuja! Niin perinteinen mutta oikein mieluisa lahja! Tykkään tosi paljon käydä leffassa ja nytkin pyöris teattereissa sellasia leffoja jotka haluisin nähdä.
2. Rahaa! Oon kevääksi lähdössä vaihtoon joten ylimääräiselle kahisevalle olis kyllä tarvetta ;)
3. Wiener Nougat Suklaa! Pakko saada joka joulu tuollanen tai tuun surulliseksi! Ihan mun lempparisuklaata <3
4. Olympuksen PEN Mini E-PM2 -minijärkkäri! Haluisin uuden kameran kun tuo mun nykyinen on ihan surkee! Olis kiva että olis kunnon kamera millä sais ikuistettua ensi kevään vaihdonkin.
5. Lahjakortteja! Kaipaan uusia vaatteita! Mielelläni ottaisin vastaan lahjakortteja vaikkapa BikBokkiin, Cubukseen, H&M:ään, Spiritstoreen tai Gina Tricottiin!
6. Time out with Britney Spears Dvd! En oo vieläkään saanut aikaiseksi hankittua tätä! Ainut Official Britney Dvd joka multa puuttuu :<
7. Rappakalja-lautapeli! Oon kerran elämässäni pelannut kyseistä peliä ja se oli ihan törkeen hauska peli!

Ja loppuun vielä onnen toivotukset ja mun lemppari biisi uudelta Britney Jean albumilta ;) <3 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti