Sivut

maanantai 5. elokuuta 2013

Paluu arkeen

Ai kauhia miten raskasta se onkaan loman jälkeen mennä töihin! Varsinkin kun on vielä sellanen kevyt alotus että jouduin tänään neljän viikon loman jälkeen suuntamaan töihin jo aamu kuudeksi. Mä ihan tosissani yritin eilen mennä aikasin nukkumaan mutta eipä siitä mitään tullut kun pyörin vaan sängyssä pari tuntia. Täytyy sanoa että olin aika koomassa töissä ja kotiin päästyäni otinkin pienet (sellaset parin tunnin) päikkärit ja sen jälkeen oli olo kuin lahnalla. 


 Minä freessinä kahvilla karhupuistossa

Thank God kuitenkin pääsin yli lahnaudestani ja ryhdistäydyin. Päätin Janskun kanssa lähteä vähän ulkoilemaan ja käveltiin eka Hakaniemeen josta lähdettiin tutustumaan vähän Kallio Hoodeihin. Kallio on mulle oikeestaan tosi tuntematon paikkana ja oli ihanaa huomata miten lepposan oloinen seutu se onkaan. Pidettiin pieni kahvitauko Karhupuistossa ja käytiin pikasesti siinä naapurissa kirjastossa. Oon tosi huono lenkkeilemään enkä oo ikinä oikeestaan edes tykännyt siitä, sen takia oon tällä hetkellä tosi ylpee ittestäni koska jaksoin jopa hölkätä osan matkasta.... no okei aika pienen mutta eiks se niin mee että pienestä on hyvä alottaa :p Kotiin tultua palkitsin itteni mustikka-smoothiella ja katottiin vielä kunnon Disney komedia, Selena Gomezin ja Demi Lovaton tähdittämä Operaatio Prinsessa.

 

Nyt voisinki yrittää painua pehkuihin että jaksaisin huomenna herätä edes vähän ihmisten aikoihin ettei menis mun tän viikon ainoa vapaapäivä hukkaan. Öitä amigos! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti