Sivut

tiistai 16. heinäkuuta 2013

Instakuvia

Ajattelin että voisin tänne laittaa muutaman instakuvan kesältä! Päivittelen mun instagramia aina silloin tällöin (päivittelisin enemmänki jos saisin sen mun puhelimeen, kun nyt vaan ipodissa, että ei joku sattuis tietämään jotain vastaavaa sovellusta jonka sain Nokia N9 puhelimeen? :D) ja mua voi siis seurata nimimerkillä ansq_ 

 
 1. Postissa saapui kiva paketti, Pretty Little Liars Season 2 / 2. Summer Up hippeilyä! / 3. Kesäkeittoa <3


4. Lounas johdossa, salaattia & Chailatte / 5. Hyvä meno ja silleen / 6. Innostuin ostaa makuunista irtokarkkeja ja nyt syön noita varmaan vuoden :'D
7. Äiti & Iskä toi tuliaisiks laivalta Britneyn uuden hajuveden <3 / 8. Rock The Beach ja kånken / 9. Pidettiin Janskun kanssa leffa-ilta. Toi Parker leffa oli oikeesti ihan hyvä toisin kuin toi Miley leffa :'D

10. Terveellinen välipala! Ai että miten nannaa! / 11. Olin kipeenä ja pikkusisko hemmotteli mua lakritsijäätelöllä <3 / 12. Lounas Arnoldsissa; kana-ceasar-bagel, pomada original & mansikka smoothie!

13. Mun Magnum Helsinki jäätelö / 14. Mäkin tuplamaku pirtelö, hyi että miten pahaa! ;( / 15. Leffa-ilta jälleen

16. Hengailtiin tuomiokirkon portailla, ah kesäinen Helsinki <3 / 17. Memphis mojito / 18. Sushia ja sidukkaa puistossa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti