Sivut

perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pitch perfect and Bieber fever

Chillisti lökärit jalassa, siskon miehen valmistamat erinomaiset cannellonit mahassa ja eikun kaksin karkuteillä pyörimään! Näin mä vietän mun perjantai-illan. Tänään olis ollut mahollisuus myös lähteä kavereiden kanssa Tuborg Spring Break tapahtumaan kaapelitehtaalle, mutta koska huomenna aamulla on taas työpäivä niin päätin suosiolla jättää juhlimiset tällä kertaa väliin :D
 
Eilen kävin Janskun kanssa kattomassa leffassa Pitch perfect leffan ja kyseinen pätkä oli ainakin mun mieleen. Vaikka leffan juoni nyt oli mitä ennalta-arvattavin (kuten nyt yleensäkkin tollasissa leffoissa) niin hyvät musiikkikohtaukset ja ihanat hahmot teki leffasta ihan viihdyttävän.



MUN ON NIIN PAKKO OPETELLA TOI MUKIJUTTU!!!! 8)

Tultiin leffasta kotiin joskus yhdentoista aikaan illalla ja mulle iski jostain käsittämättömästä syystä kauhee Bieber fever niin piti sitten keskellä yötä alkaa kattomaan Bieberin Never Say Never leffaa! :D Aatella et Justinin keikkaki Helsingissä on jo alle kuukauden päästä! Oon tavallaan aika innoissani siitä koska oikeesti uskon et herra on aika hyvä livenä :D Toivottavasti en nyt hirveesti tuu pettymään.
 
Loppuun vielä pieni Justin pätkä josta ite ainakin tuun aina hyvälle tuulelle :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti