Sivut

tiistai 2. lokakuuta 2012

Hunajata hunajata hunajata mulle!

Miten tuntuukin että koko ajan on menossa; kouluhommia, töitä ja muuta ohjelmaa on koko ajan! Tietysti se on itsestäänkin kiinni, kun voisi esimerkiksi viikonloput olla vaan kotona mölläämässä mutta silti tulee tarve lähteä johonkin ulos juhlimaan, ettei olis ihan nolife ja näkis kavereitakin välillä.... No eikös se ollut niin että haudassa ehtii levätä :D

Mutta niin tosiaan tässä on ollut nyt viimeisen muutaman päivän aikana tapahtunut paljon. Viime torstaina kävin Zaran kanssa kattomassa Aleksanterin Teatterissa uuden kaksikielisen Aladdin musikaalin. Ja koska oon oikeesti aika iso teatterin ystävä niin oli ihan mahtavaa saada joku kaveri mun mukaan. Yleensä käyn teatterissa vaan perheenjäsenten kanssa, ja vaikka ei siinä mitään vikaa ole, niin on se silti jotenki jännempi mennä kavereiden kanssa. Mutta siis se Aladdin oli ihan mahtava, vaikka puolet näytelmästä oli ruotsiksi, niin silti se oli tosi ymmärrettävä. Johtunee tuo varmaan siitä että tuttu tarinahan se oli ja koko perheelle tarkoitettu näytelmä. Aluksi tietysti vähän oli hämmentävää se ruotsinkieli mutta ei sitä loppu kohden enää edes ajattelut että se olisi ollut jotenkin outoa. Ja teatterin jälkeen loppu illan mulla soikin päässä eeeen heeelt nyyy vääärld!!!! :)









































Perjantai iltana lähdinkin sitten töitten jälkeen vähän viihteelle Sofian kanssa. Mun oli oikeesti tarkotus lähteä viimesellä bussilla kotia kohti, koska seuraavana päivänä olin lupautunut menemään kuvattavaksi, mutta jotenkin siinä kävi niin että päädyttiin ale pubiin ja pääsin kotiin puoli 7 aamulla. Reilun 3 tunnin yö unilla lähdinkin sitte aamupäivällä malliksi silmät punasina ja törkeen väsyneenä. En vielä oo nähnyt niitä kuvia mitä sillon otettiin mutta kyllä kuulemma ainaki joistakin niistä tuli ihan hyviä :D 
La-Su yönä ja viime yönä olinkin sitten töissä kun meillä oli inventaario. Ei mulla muuten olis mitään yötöitä vastaan mutta kun tosiaan oli unet jäänyt vähän vähäisiksi niin oli se ehkä vähän tuskallista laskeskella jotain suklaapatukoita, koukkuja ja naulakoita :D

 



Ollaan semi retardeja rakkaan siskoni kanssa ;) 

Niin ja tosiaan sunnutai iltana kävin vielä Janskun ja Mantan kanssa katsomassa Barona Areenalla Blues-TPS lätkämatsin. Se oli eka lätkämatsi tällä kaudella mitä olin kattomassa ja loppui kyllä vähän huonosti Tepsin suhteen :D Mutta onneks tässä on syksyn aikana vielä monta matsia edessä mitä oon suunnitellu meneväni kattomaan ja voin ehkä kannattaa rakkaan suosikkijoukkueeni voittoon ;)

 


Mutta eipä nyt tällä erää muuta! Mukavaa lokakuun alkua kaikille ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti