Sivut

keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulu!

Nyt se olis joulun vietto ainakin mun osalta ohi ja paluu arkeen edessä! Viime yö meni taas mukavasti vähillä unilla yöjunassa! 

 
 Kävin ravintolavaunussa syömässä jogurtin ja juomassa päärynäsiiderin :'D


  
 Aattona lähdin lastenohjelmien kattomisen jälkeen iskän kanssa velhonkodalle kuuntelemaan Velhon joulurauhan julistusta. Muuten aatto menikin aika perinteisesti; jouluruokaa, joulusauna ja illalla lahjojen avaus. Niin sekä sitten illalla vielä halusin paistaa makkaraa takassa, koska musta se vaan kuuluu lappiin! 

 
 Aattoaamuna mut herätettiin seittemältä maistamaan juuri valmistunutta kinkkua, jonka jälkeen menin kyllä vielä hetkeksi nukkumaan :)
 

 
 Velho julistamassa joulurauhaa

 
 


Meijän joulupöytä <3
 
 
 Aattoiltana pelailtiin uutta iknow peliä

Tällanen on mun lahjasaldo tänä vuonna (en ehkä saanut niin paljon lahjoja kun ennen mutta kaiken mitä toivoin).
 

-          Lauren Gonrad: The Style kirja
-          One piece haalari
-          Rahaa
-          6kpl leffalippuja
-          Juustohöylä
-          Kuorimaveitsi
-          Prinsessamuki karkilla täyttettynä
-          Rahaa
-          Body Shop mansikka setti
-          ”Converse” lapaset ja villasukat
     -          Norsu napakoru
-          Hollisterin t-paita


 
  Uusi haalari pääsi heti päälle <3
 
 

Joulupäivänä mulla oli synttärit, täytin vihdoin 21 :D Lähdettiin heti puolenpäivän aikaan siskojen kanssa mäkeen, tosin ei siellä oltu kun pari tuntia kun oli vähän huono laskettelu sää. Sinänsä aika mälsää ku laskesteltiin vaan tenava mäkeä, mutta kun siellä oli oikeesti sellanen tuuli ettei viittitty mihinkään muihin mäkiin ees lähteä. Ja en tiiä onko tuo laskettelu niin mun laji vaikka siitä paljon tykkäänki kun olin jo viime kerrasta unohtanut että se ei oo oikein nilkkaystävällinen laji. Mulla on jo pienestä asti ollu jotenki heikot nilkat ja niissä monoissa jotenkin on jalat niin oudossa asennossa että mun nilkat ei oo ikinä siitä oikein tykännyt. Ja tosiaan kivan jalkakrampinkin siellä mäessä sain :’D 


 
 Jansku kihars mun hiukset :D

Illalla syötiin mun synttäreiden kunniaksi vielä tollasta vadelmakastike marenkijäätele ööö kakkua ja juotiin skumppaa. Ja koska en halunnut vaan mökissä olla kun kerran synttärit oli niin iskä, äiti ja isosisko lähti mun kanssa Public House Selväpyy pubiin parille :’)


 


 
 
 
 

Niin synttärilahjaksi sain vielä Audrey The 60's kirjan, Hits 2012 kirjan ja rahaa.
 
Viimesenä päivänä lähdinkin äitin ja mummun kanssa hiihtämään…. Jos laitanki siitä pari kuvaa niin voitte päätellä miten meni…


 


Haha no joo alkuvaikeuksien jälkeen lenkki sujuikin ihan hyvin (mitä nyt yhdessä mäessä kaaduin ku siinä loppu hetkeks latu ;o) ja 5km tuli hiihdettyä vieläpä ihan reippaaseen tahtiin.
Hiihtämisen jälkeen vielä käytiin kaupoilla ja pitsalla ja sitten pitikin jo suunnata juna-asemalle Kolariin.

 


Tänään kotiin tultua otinkin heti parin tunnin päikkärit ja sen jälkeen suuntasin moikkaamaan Sofiaa Selloon. Tuli villiinnyttyä ja vähän shoppailin, mutta ostosten esittelyn taidan jättää seuraavaan postaukseen ;) 

Nyt vielä iltapalaa ja sitten painunkin pehkuihin koska huomenna alkaa työt jo aamu kuudelta. Öitä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti