Sivut

lauantai 29. joulukuuta 2012

Onnellinen materialisti

Hyvää lauantai-iltaa ihmiset! Ajattelin nyt kertoa niistä mun edellispäivän ostoksista :)

Kuva on vähän huono ku en jaksanu oikein panostaa tohon kuvailuun :'D
Mekko Carlingsista.
Toi on sellanen mekko mitä kattelin jo ennen joulua, mutta onneks en ostanu sitä sillon koska nyt se oli alennusmyynneissä puoleen hintaan. Oon tässä jonki aikaa ettiny ittelleni jotain yksinkertasta mustaa mekkoa jonka voisin laittaa mun ja Sofian parin viikon päästä järjestettäville synttäreille. Ja siis tietysti tollanen  musta perusmekko on muutenki tosi hyödyllinen, sitä voi käyttää juhlissa että myös ihan arkena. Tossa vielä tollanen kiva vähän avoin selkä :)

Väri mätsää hyvin mun kameraan ;)
Neule Gina Tricotista.
Ihanan pirtsakan värinen neule, jota myöskin olin katellut jo ennen joulua :D
Ei se siis alennuksessa ollut vaan ihan normaali hintanen, mutta kun oon sitä jo jonki aikaa himoinnu ni päätin nyt sitten ostaa.


Korvikset Glitteristä.
Tollaset perus pienet pallot ja makeet killuttimet :)


Puuteri ja Ripsari Sokos Emotionista.
Elikkä siis mun luottopuuteri, Maybelline Dream Mat Powder ja sitten ihan uus tuttavuus nimittäin Max Factorin False Lash Effect Fusion ripsari. Oon jo monta vuotta käyttänyt Maybellinen Colossal ja the Falsies Volum Express ripsareita mutta nyt halusin kokeilla jotain uutta. Saa nähä tykkäänkö vai palaanko ton käytettyäni takas noihin vanhoihin tuttuihin :D



 
o.i.s korkkarit Aleksi 13:sta.

Sitten vielä viimeseksi mutta ei suinkaan vähäisimmäksi, synttäreille mekon kaveriksi korkkarit. Noi on tollaset paljettikorkkarit jotka oli -40% alennuksessa (+10% koska toisessa kengässä korkolappu niin että se pitää käydä suutarilla vaihtamassa). Oon aika ilonen tosta löydöksestä koska harvoin löydän sopivan kokosia korkkareita! Oikeestaan noiki on silleen että aamulla ne on vähän isot mutta sitten ku päivän aikana on jalka vähän turvonnut ni ne on hyvät :'D Ja ostin mä niihin sellaset geelikantapääpohjalliset ihan varmuuden vuoksi :)

Loppuun vielä pienet Kaija Koo herkistelyt!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti