Sivut

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Synttärimeininkejä :D

Kuvasaldoa eilisiltä Saaran ja Hetan synttäreiltä :)

Oltiin siis meijän porukoilla etkoilemassa; syötiin ruokaa, juotiin, pelattiin Trivial Pursuittia ja Onko Totta - peliä ja mulla ainaki oli tosi kivaa :)
Villit Baardit meillä!

Ruokaa 8)

Ihanat naiseni, Charlotta ja Sofia

Tilanne päällä




Minä ja toinen synttärisankareista :)



Sini syöttää mulle leipää :D



Tänään ollaan Krissen kanssa vietetty lagauspäivää ja katottu Disney leffoja ja syöty pitsaa ;D

Herkkusieni, kinkku, katkarapu pizza
Leffat mitkä tänään katottiin
































Noista leffoista sen verran että Aladdin ja Pocahontas on ollut jo pienestä pitäen yksiä mun Disney leffa suosikkeja (Mulanin ja Leijonakuninkaan lisäksi) mutta ton Aladdin ja Varkaiden kuningas leffan katoin tänään ekan kerran ja siis SE OLI IHAN KAMALA! Voitti huonoudessaan jopa Peter Pan 2:sen, mikä on aika hyvin :DD
JA SE KETÄ ON TEHNYT POCAHONTAS 2:N NI MITÄ #&/¤/# SEN MIELESSÄ ON LIIKKUNUT! John Smith on ainut oikee mies Pocahontasille!

Tänään on muuten myös mun elämäni suurimman idolin synttärit! Hyvää synttäriä Britney Jean Spears <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti