Sivut

torstai 6. joulukuuta 2012

Se on Rähinä, Rä-rä-rähinä!

Näin alkuun haluan toivottaa hyvää Itsenäisyys päivää Suomi rakas!



Eilen oli ihan mahtava ilta, kun lähdin siskojen kanssa Nosturiin Rähinä Liveen! Jos jollekkin vielä epäselvää niin mä tykkään tosi paljon suomiräpistä ja noi rähinä tapahtumat on yleensä ihan huippuja keikkoja kun siellä on kaikkia mun ihania lemppareita! Ennen keikkaa käytiin vähän Chicoksessa syömässä :)
 
California Chicken, omnonom

Esiintyjäkaartiin kuului siis kaikki rähinäpossen jäsenet; Puhuva Kone (joka oli vähän kasvanut viime kerrasta xD), Brädi (jonka kanssa Illi tuli vetämään mä tarjoon ja happee biisit), Uniikki (Tuplaajanaan Mikael Gabriel), Spekti, aina yhtä ihana Timo ja Fintelligens joka jäi ainakin toistaiseksi tauolle ja veti siis jäähyväiskeikan. Yllätyksenä tuli että kun Fintelligens oli lopettanut oman osuutensa niin Kapasiteettiyksikkö ryntäs lavalle ja lauloi pari biisiä! Olin ihan mehuissani ja kyllä mä edelleen elättelen toiveita että ne alkais yhdessä tekemään taas musaa! Tulihan ne tuonnekkin ne pari biisiä vetämään vaikka ne kuinka vannoi että kesän Summer Upin synttärien kunniaksi pidetty keikka on niiden ainot :DD



Niin ja koska Elastinen alkaa taas sooloilemaan (mikä on ihan jees koska Elan soolobiisit on ihan hyviä) niin Timo alkaa kiertämään taas Elan tuplaajana, mikä tarkoittaa että Timo lopettaa yksin keikkailun. Siitä oon vähän silleen möks, mutta täytyy varmaan sitte alkaa käymään Elastisen keikoilla xD Ja ehkä Timo tekis nyt jotain uutta matskuu sen ajan ^^

 





2 kommenttia: