Sivut

sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Joulu, UV ja Vuosi 2015

Ja niin se vuosi jälleen kerran vaihtui. On se ihan mahdotonta että nyt on jo vuosi 2015. Itselläni viime vuosi meni aivan älyttömän nopeasti, johtuen varmaan siitä että vuosi 2014 oli vaihdon ja Tampereelle muuttamisen takia hyvinkin erilainen mitä aikaisemmat vuodet. Mä ajattelinkin tässä lähiaikoina vielä vähän viime vuotta tarkemmin muistella. Mutta näin alkuun heti parin viime viikon kuulumisia näin tiivistetysti.


 Jouluahan me vietettiin perheen kanssa perinteisesti Länsi-Suomessa. Jouluaatto oli hyvinkin perinteinen; aamulla katsottiin lastenohjelmia sekä tietysti lumiukko, käytiin joulusaunassa, syötiin mahat täyteen jouluruokaa, avattiin paketteja ja illalla vielä pelailtiin yhdessä kaikkia pelejä. Joululahjoihin oon tosi tyytyväinen ja oikeastaan sainkin melkein kaiken mitä toivoin. Vanhemmilta sain yhdistetyksi joulu- ja synttärilahjaksi Michael Korsin laukun ja yhdestä paketista paljastui mun kovasti toivoma Cosmetic Organizer. Jopa sen Britney Spears DVD:n jota oon monta vuotta jo toivonut niin vihdoin sain. Ja koska menin tänne kirjoittamaan että joulu ei ole mitään ilman Wiener Nougattia, niin tuota taivaallista suklaata sainkin sitten yhteensä 4 pakettia :D Joulupäivänä me mentiin vielä syömään lisää ruokaa toiseen mummulaan ja tosiaan vietin mä synttäreitäkin. 23 vuotta napsahti mittariin ja sain heti aamusta oikein hienon prinsessakakun ;)

 
Meikäläisen synttärikakku, jossa mansikkakermavaahtoa sekä tyylikäs marsipaanista tehty Belle / Ostettiin Janskun kanssa toisillemme lahjoiksi Selfietikut. Ei oo ikinä ennen käynyt näin että oltais samat lahjat toisillemme hankittu :'D


 Siinä vähän uuden vuoden mättöjä. Perinteisesti valkosipulikermaperunoita, nakkeja, lihapullia, perunasalaattia ja illemmalla vielä juustoja ja sipsiä. 

 
 Selvästi pitää käydä ostamassa lisää huulipunia koska toi lokerikko näyttää siltä että se kovasti kaipaa täytettä ;) / Kuulemma mun valamat tinat kertoi että rahaa olis tiedossa :D

Uusivuosi meni tänä vuonna rauhallisissa merkeissä ihan kotosalla. Meillä oli koko perhe koossa ja syötiin kunnon UV mätöt, pelailtiin rappakaljaa ja korttia, valettiin tinaa ja vuoden vaihtuessa käytiin pamauttamassa parit raketit ja juotiin shampanjaa.



 Risteilemässä!

 Eilinen look, vyölaukut kunniaan ja silleen :'D / Ihanainen Karlos palasi taas Suomeen! 

Sen lisäksi on tässä parin viikon loman aikana tullut juhlittua kaverin paluuta Japanista Suomeen ja eilen juhlistettiin kavereiden kanssa mun synttäreitä ysäriteemalla. Niin ja melkein jo unohdin että kyllähän me käytiin vähän Tallinnassakin risteilemässä. Tällä kertaa Tallinasta tarttui mukaan vain pari vaatetta ja jääteetä.

Mutta nyt odotan innolla mitä vuosi 2015 tuo tullessaan. Huomenna olisi aika palata vuoden opintovapaan jälkeen mun vanhaan työpaikkaan ja täytyy myöntää että vähän jännittää että onkohan siellä paljon asiat muuttunut. Sen lisäksi paluu koulunpenkille olisi parin viikon päästä ja edessä olisi vielä muutama kurssi ennen kuin (toivottavasti) valmistun. Mitään uudenvuoden lupauksia mä en ole halunnut edes tehdä koska ei ne kuitenkaan ikinä (ainakaan mulla) pidä. Mutta eikun oikein ihanaa alkanutta vuotta 2015 kaikille! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti