Sivut

keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Tämän hetken kuunnelluimmat

Kuten viimeksi mainitsin, niin oon viikon takaisen keikan jälkeen pelkästään aika ahkerasti kuunnellut Enrique Iglesiasta. Kuitenkin mun tän hetken soittolistalta löytyy myös muutama muukin kipale ja ajattelin tulla teille tänne vinkkaamaan muutamat biisit joihin oon tykästynyt.  

 Oli pakko ottaa vielä kuvatodistus tästä tilanteesta :'D Last.fm:n totuudenmukaisuus on tietysti aina vähän kyseenalainen koska usein kuuntelen musiikkia ipodilla ja kyseinen ohjelma synkronoi kuunnellut biisit ainoastaan kun on nettiyhteys...


 
Olly Murs & Demi Lovato - Up

 
One Direction - Night Changes.
Oon jo muutaman kerran yrittänyt kuunnella One Directionin uutta Four albumia, mutta en vaan jotenkin jaksa kuunnella niitä biisejä aina kun vaan jonkun pari kerrallaan :'D Tästä biisistä oon kuitenkin tykännyt tosi paljon.

 
TCT - Lavatanssit.
Oon tässä jo hetken ihmetellyt että miksi näin kesäinen biisi on julkaistu keskellä joulukuuta? Noh mutta kesä tai talvi, niin ainakin tää on mukavan menevä ja iloinen.


 
 Nicki Minaj - Get on your knees feat. Ariana Grande

   
Prince Royce feat. Snoop Dogg - Stuck on a feeling
Tää biisi on mun uusin popitus ja täytyy myöntää että oon jotenkin aina tykännyt tollasista hissi-musiikkivideoista... mikäköhän niissäkin viehättää? :DD

Okei pakko on mun on tähän laittaa pari Enriquen biisiä :DD

 
Enrique Iglesias - Escape

 
Enrique Iglesias - Bailando (spanish versio)
Uusimmalta albumilta yksi sen hiteistä. Radiossa on aika ahkeraan soinut tän biisin englannin kielinen versio, mutta mä oon aina enemmän lämmennyt tälle spanish-versiolle ;D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti