Sivut

tiistai 19. elokuuta 2014

Viimeisiä kesän fiilistelyjä

Hyvää sateista tiistaita! Pahoittelut että ei oo musta hetkeen kuulunut mutta mun päivät on mennyt töiden parissa eikä mulla oikein oo mitään kuulumisia kerrottavana ja kamerakin on pysynyt visusti tuolla mun kaapissa parisen viikkoa. Varmasti kun pääsen taas tähän työn makuun niin voisin blogiinkiin alkaa keskittyä enemmän.
Koska mulla ei mitään uusia kuvia ole niin ajattelin laittaa muutaman fiilistelykuvan mun viimeisiltä kesälomaviikoiltani heinäkuulta. Sillon tuli käytyä risteilyllä sekä vietettyä aikaa Rauman seudulla katsastaen pitsiviikon tarjontaa.

Vanhan Rauman kesäpihalla katsomassa Yötä
Tämän vuoden pitsimissi Riikka Uusitalo

Mukavaa elokuun loppua kaikille ja ei anneta ton kauheen sateen masentaa, eihän? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti