Sivut

perjantai 11. heinäkuuta 2014

Summer Snapshots

Nyt on palailtu takasin Helsinkiin ja oon joka päivä ollut jossain menossa. Sen verran hienot ilmat on ollut että en oo kotona malttanut olla vaan oon kavereiden kanssa viettänyt aikaa terasseilla ja eilen oltiin Otaniemessä Piknikillä. Eikä sovi unohtaa keskiviikon Helsinki PopShowta ja ihanaa Robinia ;) Tänään oon taas lähdössä reissaamaan kun suunnataan siskojen kanssa risteilemään. Pitäisi alkaa jo pakkailemaan mutta tässä kuitenkin muutama kuva kesä-heinäkuulta.

 Pakollinen joka kesäinen vaniljamunkki ja Herra Hakkarainen limu. Jos ikinä kesällä meette Raumalla käymään niin suosittelen piipahtamaan Kontion kahvilassa ja maistamaan tuota kesän herkkua! / Black is the new black. Harvemmin pukeudun kesällä kokonaan mustaan mutta nyt on näköjään sekin ihme tapahtunut :D / Moi! / Pöndellä krokettia

Ihanaisen Kriden kanssa / Tiistaina oli aivan ihana ilma ja sen takia suunnattiin kavereiden kanssa terdeilemään Kallioon / Rakastan Tallinnan kukkakojuja. Mun aina tekis mieli ostaa sieltä hirveesti kaikkia ihania värikkäitä kukkasia / Meitsin Muidut <3

Sain porukoilta aivan ihanan tuliaisen Jenkeistä. Harmi vaan että ostin just uuden puhelimen ja nyt toi ei enää sovi siihen. Pitää varmaan alkaa netistä tsekkailee jos löytäisin mun puhelimeen samanlaisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti