Sivut

torstai 13. maaliskuuta 2014

Onnellinen koska kevät!


Ihanaa torstaita kaikille! Mä oon tällä hetkellä erittäin onnellinen koska täällä Kremsissä on pari päivää ollut aivan ihana auringonpaiste ja tänään lämpöasteita lähen kaksikymmentä! Yritin hetki sitten ottaa pienet nokoset mutta en vaan millään malttanut nukkua vaan aloin kuuntelemaan mun spotifyn kesä-listaa <3 Ja mun onnellisuutta ei mitenkään vähennä se että eilen varattiin lentoliput Roomaan! Eli lähden mun kämppisten kanssa pääsiäislomalla vähän Italiaan kiertelemään! :p

Tänään tuli tosiaan herättyä aikasin koska halusin hankkia itselle ja pikkusiskolle liput heinäkuiseen Pop-show'hun jossa esiintyy Robin. Haha joo ollaan faneja! xD Sen lisäks oon tänään käynyt vähän seikkailemassa St. Pöltenissä, joka on Lower Austrian pääkaupunki. Lähdettiin sinne koska haluttiin käydä Möbelixissä (vähän kuin Ikea mutta pienempi) hankkimassa vähän tavaraa, kuten patalappuja, desimittoja yms. Siinä vieressä sitten oli myös ostoskeskus joten mukaan tarttui vähän jotain muutakin, hups ^^ Voisin jossain vaiheessa vähän esitellä mun ostoksia mutta nyt laitan vaan pari kuvaa viimeisen viikon ajalta :)

 Vaikka mulla paljon vapaa-aikaa onkin niin kyllä mä silti oon myös opiskellut ;D / Tänään käytiin siellä ostoskeskuksessa kahvilla ja toi Latte oli aivan valtava! 0,5l :o Eikä tuo makoisa mozzarella-tomaatti-leipäkään mistään pienimmästä päästä ollut xD / Salzburgin tuliaisia. Pakko mun oli sieltä jotain Mozart-krääsää ostaa niin päädyin sitten suklaaseen ja likööriin :'D / Ah möbelix ;D

Jaksoin yks päivä vähän kokkailla, pastaa kera tomaatin ja Avokadoa. Oon muuten täällä syönyt ihan hulluna avokadoa! Se vaan on niin hyvää ^^ / Nahkatakki-kelit on jotain niin parasta! / Viime viikon tiistaina täällä vietettiin karnevaaleja! Tuli vähän vappufiilis kun ihmiset oli pukeutunut ja kaikki oli tuonne keskustaan katsomaan paraatia ja sen jälkeen keskusaukiolla oli festarimeiningillä sellasia baarikojuja ja musapauhas :D Siinä paraatissa muuten jaettiin penkkarityylillä ilmaisia karkkeja, viiniä ja shotteja :o Yks ranskalainen jäbä teki mulle tuollasen karnavaalimeikin :') / Mun uutukaiset ihanat lenkkarit! Oon niin ihastunut noihin!

Groupie; Me kämppikset ja Melissa :D / Näin oon useana päivänä aloittanut aamuni; Nescafen vedeltä maistuva pikakahvi ja Spotifyn Acoustic Morning soittolista! / Piti lähettää pari korttia Suomeen isovanhemmille :) / Tuli hirveä sushi-himo niin kävin kotiin hakemaan tuollasen valmispakkauksen ja taustalla jäätee johon oon ehkä vähän liiankin addiktoitunut! 

2 kommenttia:

  1. hahaha ihana groupie!! :D Kadehdin ehkä vähän nahkatakkejas ku täällä taas tuli sikana lunta viime yönä…….. -.- :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Groupie joka on otettu kello 5 aamulla xD Haha joo vähänkö nauroin aamulla ku katoin et Facebook oli päivityksiä täynnä tost lumesta :DD

      Poista