Sivut

maanantai 29. huhtikuuta 2013

Yours to explore. New Zealand

Otsikosta huolimatta en sen suuremmin Uudesta Seelannista juttele, sen verran vain että meillä on koulussa tän kevään ollut projektina luoda valmismatkapakettia ja meidän ryhmän kohde on Uusi-Seelanti. Tänään meillä oli koulussa pienimuotoiset "matkamessut", eli jokainen ryhmä pystytti oman ständisä koulun aulaan ja siellä kertoiltiin opettajille ja muille oppilaille meidän tuotteista. Parin viikon päästä olis tarkoitus mennä esittelemänä meijän tuotokset myös aurinkomatkoille joka on meidän toimeksiantaja, jaiks!

 Siinä meijän ständi!

Vähän esitteitä

Me ei mitään karkkeja tarjoiltu vaan teemaan sopien terveellisiä hedelmiä

Ryhmä Pulut! :D

 
Tän meijän projektin myötä oon myös tullut siihen tulokseen että mun on PAKKO joskus päästä käymään Uudessa Seelannissa!

 
Pakko vielä laittaa tää kuva kun yks mun ryhmäläinen oli vähän muokkaillu meijän ryhmän Uuden Seelannin tunnelmiin. Repesin niin pahasti ku näin tän!

Mutta huomenna oliskin sitten vappundaleni, eli tiedossa pussikaljailua jossain päin keskustaa (Kaivari jätetään kyllä suosiolla väliin!) kera puliakkojen! Mulla on kerrankin vapaapäivä, viimeset 3 vuotta oon ollut vappuaaton töissä, joten aattelin mennä katsomaan Mantan lakituksen ku kerranki pääsen :D
 
Ja tänään ostin ittelleni vappupallon! Yritin kattoa jotain söpöä ja pinkkiä palloa mutta kun mitään kivaa ei ollut niin päädyin sitten tähän. Sopii kyllä ehkä ihan hyvin mulla tuo Tasmaanin tuholaineki ;)

Mutta oikein hyvää ja riehakasta vappua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti