Sivut

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Keväistä keskiviikkoa!

Oi että mikä auringonpaiste tuolla taas, kyllä se kevät sieltä näyttäis pikkuhiljaa tulevan :) Huomaa että tää sää saa jotenki parin tunnin päästä alkavan ruotsintentistä huolimatta paremmalle tuulelle :)

Eipä mulla taaskaan mitään kummempaa kerrottavaa oo, mutta aattelin nyt jotain pientä päivittää koska en tiedä koska seuraavan kerran ehdin tänne kirjottelemaan kun kohta mulla sitä ohjelmaa onkin sitten ihan riittämiin. Viikonloppuna nimittäin meillä on lauantaina ala-asteen luokkakokous ja sunnuntaina oon ilmeisesti menossa pikkusiskon kanssa We Will Rock You musikaaliin (Kiva ku iskä vaan laitto tänään sähköpostiin että tässä teille liput :o No en valita xD). Ens viikolla lähdenki sitten koulun matkalle Berliiniin ITB-messuille, eli maailman suurimmille matkamessuille. Jee vihdoinki ulkomaille! Onkin jo vähän aikaa ollut sellanen fiilis että haluun jonnekki!



Ulkomaista puheen ollen porukat oli viime viikolla muutaman päivän Lontoossa ja sain ihan mahtavat tuliaiset sieltä :D
En tiedä muistaako joku mutta syksyllä tänne blogiinkin kirjottelin (Tää postaus) että haluisin sellaset Hollisterin  lököhousut niin nyt sellaset sain ;) En tosin vihreitä koska Janskun mielestä ne ei ollu niin kivat, mutta kyllä nuo vaalen oranssitki ihan mukavat on <3 jee! Ja iskä oli vielä jostain markkinoilta ostanu mulle tollasen Audrey magneetin (: Täytyy varmaan viritellä se jotenkin mun seinälle.



Mutta joo eipä mulla nyt muuta, jatkan tässä mun kahvin hörppimistä ja odottelen kauhunvallassa sitä ruotsintenttiä :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti