Sivut

maanantai 12. tammikuuta 2015

Vuoden 2014 huippuhetkiä, part 2

Prague. Ennen kuin palasin vaihdosta kotio, käytiin siskojen kanssa tutustumassa Prahaan. Tykästyin (tähänkin) kaupunkiin kovasti ja mieleen jäi erityisesti Karlovylazne (Prahan tunnetuin yökerho, jossa 5 eri kerrosta, joissa kaikissa eri teemat sekä sen lisäksi Ice Pub) sekä James Dean ravintola/kahvila, johon eksyttiin ihan vahingossa pakoon kaatosadetta. Prahassa käytiin myös kidutus-museossa, juotiin edullista olutta sekä kokeilin Tsekkiläistä perinneruokaa, joka muuten oli aivan kauheata. Mä en tosissani ole nirso ruuan suhteen, mutta tuo liha-annos jäi osittain multa syömättä. Prahassa oli myös siistein Starbucks missä oon käynyt; kahvilan terassilta aukesi huikeat näkymät kaupungin ylle.  

Robin - Kesärenkaat

Blockfest 2014. Mun tämän vuoden ainoat festarit. Blockfesteissä on tullut käytyä jo muutaman kerran ja voin luvata että tänä vuonna varmasti taas. Vuoden 2014 blockfestien artistikattauksesta jäi erityisesti mieleen Mikael Gabriel jenkkikavereineen, hyvinkin asenteellinen Snoop Dogg, aina yhtä ihana Timo Pieni Huijaus, Sara Chafak joka oli mukana JVG:n yhdessä biisissä, Teflon Brothers, Kasmir ja myös se että en ihan lämmennyt Jujulle :D Blockfesteillä muuten rakastuin myös Minetin jäätelöön. (lisää täällä

Mikael Gabriel - Älä Herätä Mua Unesta

Lokakuinen Lontoo ja Ed Sheeran. Lontoon reissuun kuului perinteisesti shoppailu Primarkissa, pyörimistä Camdentownin markkinoilla sekä musikaalin (tänä vuonna Phantom of the Opera) fiilistely. Sen lisäksi käytiin tsekkaamassa myös kuuluisa Abbey Road sekä herkuttelemassa Jamie Oliverin Fifteen ravintolassa. Ja sitten tietysti se reissun kohokohta: O2-areena ja ihana Ed Sheeran! Ei sitä keikkaa pysty edes sanoin kuvaamaan. Ihan parasta! Hassua muuten, että tuolla reissulla ei nähty edes vilaukselta Isoa Beniä tai muitakaan perus Lontoon nähtävyyksiä. (Click!)

Robin - Frendikortti

Vuoden 2014 keikat. Ed Sheeranin lisäksi vuoteen 2014 kuului myös muita huippuja keikkoja. Mä oon aina tykännyt ihan mielettömästi käydä fiilistelemässä erilaisia artisteja ja viime vuosikaan ei ollut poikkeus. Keväällä mun oli PAKKO päästä ihanan Justin Timberlaken keikalle ja suuntasinkin Wieniin tuota herraa katsomaan (Click!). Elokuussa olin siellä missä moni muukin suomalainen, katsomassa Cheekin Olympiastadion spektaakkelia (Click!) ja Joulukuussa suuntasin Hartwallille ihastelemaan latino-hurmuri Enrique Iglesiasta (Click!). Sen lisäksi tuli käytyä katsomassa muutamaa pienempää keikkaa: Robinia Expert Expo -messuilla (Click!), Lauri Tähkää Iskelmäristeilyllä (Clikc!) sekä Tommi Soidinmäkeä Ja Saija Tuupasta Turussa (Click!).

Siinä taisikin olla meikäläisen vuoden 2014 huippuhetket tiivistetysti.
Oon jo pidemmän aikaa halunnut tehdä tälle blogille jotain muutoksia, mutta en jotenkin osaa alkaa kongreettisesti tälle mitään tekemään, joten oon vakavasti harkinnut ihan uuden blogin perustamista.... mutta katsellaan mitä teen, voi olla että huomenna taas oon jotain ihan muuta mieltä :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti