Sivut

torstai 11. huhtikuuta 2013

Ei mulla oikeesti mitään tärkeetä asiaa

Ai että olinki jo unohtanu miten ärsyttävää se on kun vaaleissa hiuksissa tuo tyvikasvu puskee näkyviin parin viikon välein. huoh. Sillon kun oli tummemmat hiukset niin pystyin hyvin olla parikin kuukautta värjäämättä ilman että alkoi ärsyttää. Noh ei auta, kai se on vaan hiusväri ostoksille tässä lähdettävä!

Sitten pari puhelinlaatu-kuvaa. Mun pitäis oikeesti käydä ostamassa uus kamera ens viikolla kun tulee palkka. Mun vanha digikamera kyllä edelleenki toimii jotenkuten (vaikka se onkin kärsiny kaikilla mun juhlintareissuilla xD) mutta sillä otettujen kuvien laatu on tosi huono jne.

 
 Eilinen ruoka: jauheliharisottoa, mozzarellasalaattia & teeleipä!

Mun asu joltain päivältä. Nallepipokin päässyt pitkästä aikaa päähän ;)

Ja sitten vielä loppuun mun uus popitus!

4 kommenttia:

  1. Mullahan toi tyvikasvuongelma on ennemminkin siinä tummassa tukassa :D Se on aina aika tuskaisaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli meillä on siis asiat just toisinpäin ;D Noh mutta kuitenki ymmärrät mun tuskan, tyvikasvu </3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. On joo mutta ku ei sitä oikein voi mihinkään baariin yms ottaa...

      Poista