Sivut

lauantai 27. huhtikuuta 2013

BIEBER VAROITUS!



"Cause everything starts from something
But something would be nothing
Nothing if your heart didn't dream with me
Where would I be, if you didn't believe"

Eilisen Justin Bieberin konsertin jälkimainingeissa pientä postausta kehiin. Täytyy kyllä sanoa että oli aikas hyvä keikka ja tunnelma mitä mainioin. En ikinä oo ollu missään keikalla (ja oon kuitenki aika monella ollut) jossa ihmiset olis kirkunu noin paljon. Hartwall areena oli täynnä teinityttöjä jotka toivotti herra Bieberin lämpimästi tervetulleeksi Suomeen ja show oli huikea. Ite henkilökohtaisesti rakastan sitä jos artistit tanssiin (niinkun Britneykin vielä silloin joskus) ja siis Bieberhän tanssi lähes koko keikan läpi.  Biisit oli hyviä (okei ehkä pari mun mielestä aika turhaa) mitä nyt paria omasta mielestäni hyviä biisejä ( mm U Smile & One love) jäin ehkä kaipaamaan.




Oon aika tiiviisti muutenki seurannut tota Bieberin Suomen vierailua koska ihana rakas pikkusiskonihan on Bieber fani (mutta ei omien sanojensa mukaan kuitenkaan Belieber) ja neiti oli jo torstaina Kämpin edustalla hillumassa ja lauantaina lähti jo kahdeksan aikaan aamulla Hartwallille jonottamaan :D 
Ainut mistä pienet miinukset haluun Bieberille antaa on siitä että kaikki jutut mitä oon lukenut ja kuvat joita oon nähny niin tulee vaan sellanen fiilis että olis Bieber voinu vähän enemmän huomioida fanejaan täällä suomessa ollessaan! Esim kaikki ne meet & Greet kuvatki oli sellasia että sillä oli kaikissa sama ilme eikä se edes hymyilly :/ Harmittaa vaan niin kauheesti niitten pikkufanien puolesta :DD

 
Mutta hei puhutaanko vähän Robinistaki! Ihanan suloinen turkulainen poikakulta ja vielä mielettömän lahjakas. Suosittelisin kyllä että Robin vois seuraavaks tehä vaikka levyn englanniks! Laitan vielä mun lemppari Robbari biisinki tähän :)




Kiva oikeesti tällanen Bieber postaus :'D Itsehän en siis myönnä olevani Bieber fani mutta kun viime kesänä Bieberin uusin levy ilmestyi ni kyllä mä siihen tykästyin ja se onkin mulle vähän niinkun sellanen ns quilty pleasure ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti