Sivut

maanantai 23. kesäkuuta 2014

Midsummer 2014

Tänään lähti käyntiin viimeinen viikko ennen kotiin paluuta! Enää yksi päivä koulua ja sekin on vasta perjantaina. Tässä on siis sopivasti muutama päivä aikaa matkustella joten lähden huomenna aamulla tutkiskelemaan Prahaa. Saan vielä seuraksi mun ihanat siskoni jotka muutama viikko sitten vieraili Itävallassa. Hyvä tapa siis lopettaa tämä vaihto-aika.


Niin ja tosiaan Juhannus. Tänä vuonna juhlin keski-kesää mun ruotsalaisen ystäväni kanssa. Ei kumpikaan haluttu vaan istua kotosalla joten käytiin kaupasta ostamassa kukkaseppeleet (jotka oli tarkoitettu 5 vuotiaille ja aiheutti kivan päänsäryn, mut hei Juhannus on vaan kerran vuodessa!), mansikkakakku-ainekset, sydänilmapalloja sekä juotavaa ja suunnattiin pustoon piknikille. Olis ollut kiva saada uusia perunoita ja grilliruokaa päivälliseksi mutta koska eipä se ollut mahdollista niin tyydyttiin vaan kebabiin. Ihan hyvää sekin kyllä oli. Ja illalla lähdettiin vielä baariin tanssimaan. Oli oikeesti aika hauska ilta koska ne kerrat kun oon oikeesti ollut täällä baarissa tanssimassa voi laskea yhen käden sormilla.
Kokkoa me ei tehty vaan tyydyttiin vain pieneen kynttilään, eikä sopivaa juhannussalkoa löydetty! Onneksi! Mutta seitsemän kukkaa puiston kukkaistutuksista kerättiin. Seuraavana aamuna sain viestin että kuka mun tuleva aviomies on ja ainut herra kenet unestani muistan oli BB-Niko. En edes muista miksi kyseinen henkilö mun unessani teki mutta  jospa kuitenkin kokeltaisiin ensi vuonna uudestaan :D

Mites teidän juhannus meni? :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti