Sivut

sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Pientä taukoa pakkaamiseen!

Huomenna olis vihdoin lähtö ja pakkaukset vielä kesken. Mä jotenkin osasin niin arvata tän että pakkailen viimeisenä päivänä mutta ei kai siinä :'D Toivon vaan että muistan nyt kaiken oleellisen ottaa mukaan... Mutta tosiaan ajattelin tulla vielä laittamaan muutamia  puhelinkuvia mun arjesta ennen kun jatkan tätä pakkaus-urakkaa.


Meitsin naama, morjens! 8) / Muutaman viikon takaiselta risteilyltä vielä pari kuvaa; Buffetissa tuli ruuan yltiömäisen ahmimisen lisäksi nautittua vähän myös noita laivan herkku viinejä. / Voitin musavisasta lahjakortin jolla sain 3kpl tapaksia ja lasillisen punaviiniä (jota en muuten voi sietää) / Mun ja Sinin Fancyt drinksut laivan yökerhossa. Se myyjä vähän ehkä naureskeli meille kun haluttiin noihin tollaset härpäkkeet ja  ostaa tuollaset turhat vilkkuvat valotikut niihin :DD

 
Helmikuun alussa käytiin Sofian ja Kriden kanssa pienellä shoppailureissulla Ikeassa. Itse mun piti vaan mennä seuraksi (syömään) mutta yhtäkkiö olinkin jotain lautasia ja mukeja siellä keräilemässä. Ja ostin väriä vaihtavat ledivalot jotka on niin makeet että ei niitä voinut hyllyyn jättää / Ennen shoppailua käytiin syömässä pakolliset ikea lihapulla-annokset ja loppuun vielä Hodarit!  Ikea = ruoka :'D / Runeberginpäivänä käytiin siskon luona synttärikahveilla ja siellä oli tarjolla kaupasta ostettua runebergintorttua mikä oli niin pahaa! Onneksi sain myöhemmin kotona äidin tekemää torttua joka oli niin paljon parempaa / Tällä viikolla kun oli nuo penkkarit niin innostuin nostalgisoimaan ja katselemaan omia penkkarikuvia. #TB

Ihana ystäväiseni Saara <3 / Päätettiin eräs kaunis päivä Janskun kanssa tehdä aamupalaksi lettuja. Minä tietysti jouduin olemaan sain kunnian olla meidän lettujen paistaja mutta eipä se yllätys yllätys ihan putkeen mennyt. Pikkasen kärys nimittäin pannu ja jossain vaiheessa palovaroitinkin alkoi huutamaan :DD Mutta joo suurimmaksi osaksi noi letturoiset onnistui kyllä ihan hyvin. / #TB jälleen, Ikää taitaa tässä olla 17 vuotta ja päässä tuo pipo mistä tykkäsin ihan tosi paljon  / Lentokentän Starbucksissa kahvia hakemassa. Tuo Vanilla Spice Latte on muuten ihan mun uus lemppari! 

Kokkasin ihan huippuhyvää pastaa: tuorepastaa, kesäkurpistaa ja kirsikkatomaatteja. Niin yksinkertaista mutta ihan sairaan hyvää! / Siskojen kanssa Vampire Diaries 4. kauden maratooni! Halutiin saada tuo kausi katottua ennen kuin lähden vaihtoon, eikä siinä kuin pari päivää mennyt! / Siinä nyt tuo mun uusin lemppari: Vanilla Spice Latte <3 / Leffa-illan evästykset: mukavaa vaihtelua sipseihin ja karkkeihin nuo Punnitse & Säästä liikkeestä ostetut vihanneslastut ja pähkinät. Ja tuo Ruusulimu oli tosi hyvää!

Mun viimesynttäreillä isosisko lupas että se vie mut johonkin syömään ja vihdoin saatiin se toteutettua. Käytiin Manhattanissa vetämässä lehtipihvit ja sen jälkeen vielä jälkkäreillä Fazer Cafessa. Jos joku muuten kaipaa hyvää ja edullista pihvipaikkaa niin voin tuota Manhattania suositella! Pihvit oikeesti isoja ja viimeksikin tuo lehtipihvi oli tarjouksessa vaan 9,90e / Tällä viikolla oon käynyt kaksi kertaa leffassa; ensin katsomassa Frozenin ja sitten The Wolf of Wall Streetin. Molemmat tosi hyviä pätkiä, tosin tuo jälkimmäinen olisi saanut olla mun mielestä hitusen lyhyempi. Ja jos Leo ei tänä(kään) vuonna saa Oscaria niin oon vihainen! / Lounaalla Vapianossa! Päivän pastana tuollainen tomaatti-mozzarelle pasta.  / Eilen meillä oli kuunon family dinner kun koko perhe kokoontui meille syömään. Äiti paistoi huippuhyvät pihvit ja ai että olin ihan ruokataivaassa! :D


Huomenna aamulla mä sitten lähdenkin seikkailemaan tuonne Keski-Eurooppaan ja  seuraava postaus tulee sitten Itävallasta! Adios! ;)

4 kommenttia:

  1. Noniin hyvää matkaa ja pidä kivaa! :D

    VastaaPoista
  2. oi mikä ruokapostaus :P tulee iha pihvihimo ku näit kattelee! hahhahha toi penkkarikuva :DD niin paras!! oot nii junnu et en kestä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo yllättäen kaikki mun kuvat puhelimes on ruokakuvii :'DD Haha no oltiin aika junnuja viel sillon ;D

      Poista