Sivut

maanantai 9. syyskuuta 2013

Viikonlopun rentoilua

Hyvää maanantaita kaikille! Ajattelin tulla tänne pikaseen kertomaan mun viikonlopusta ennen kun alan taas kouluhommiani tekemään. Jälleen kerran viikonloppu pyrähti ohi ihan liian nopeasti (johtuen varmaan siitä että töissä olin joka päivä) mutta onneksi sentään ehdin mä vähän rentoutumaankin. Mulla ei ekaa kertaa moneen viikkoon ollut fiilistä lähteä mihinkään ulos juhlimaan joten päätin jäädä lauantai-iltana ihan vaan suosiolla kotiin. Enkä kadu sitä yhtään koska ai että miten virkistävää se on joskus oikeesti ihan olla vaan. No mutta mitäs mun rentoon koti-iltaan sitten kuuluikaan? No tietysti kasvonaamiolla hemmottelua, saunomista, oma tekemää pitsaa sekä Magic Mike leffa kera jätskin. 


 
Miten teidän viikonloppu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti