Sivut

lauantai 20. heinäkuuta 2013

New Tattoo

Nyt sitä on palattu taas tänne pohjolaan tuolta etelän lämmöstä. Täytyy sanoa että vähän kyllä viime yönä masensi kun lähdettiin illalla Kyproksen +30 asteesta ja ennen laskeutumista Helsinki-Vantaalle kapteeni ilmoitti lämpötilan Helsingissä olevan 13 astetta. It's freaking cold here!!!! Tää päivä onkin sitten suurimmaksi osaksi mennyt nukkuessa enkä oo ees saanut aikaset purkaa mun matkalaukkua, mutta ehkä huomenna ryhdistäydyn. Reissusta sen verran että oli tosi kiva ja kertoilen siitä sitte enemmän kun jaksan alkaa satuilemaan ja laittaa kaikki kuvat koneelle :)

Sen verran kuitenki kerron jo nyt että otin tuolla Ayia Napassa viimesenä iltana uuden tatuoinnin. Siellä oli ihan kauheesti tatuointiliikkeitä (en edes haluu tietää kuinka moni sieltä hankkiikaan humalassa jonkun leiman) ja alkuviikosta aloin sitten erään baari-illan aikana pohtimaan pitäiskö munki hankkia. Mulla on ennestään jo yks tatuointi ja toisen ottamista oon pohtinut jo pidemmän aikaa. Tiesin minkälaisen haluun ja olisin mennyt sen luultavasti Suomessa ottamaan tässä lähiaikoina, eli tää ei ollut mikään yhtäkkinen päähänpistos. Pari päivää sitä siinä sitten mietin ja kuumottelin että uskallanko ottaa ja lopulta rohkaistuin ja menin sinne vaan et haluun tän nyt :DD

Yleisesti ottaen oon aina vähän kammonnut tatuoinnin ottamista jossain etelässä koska mulle tulee automaattisesti mielikuva jostain räkäsestä pimeestä pienestä liikeestä jossain sivukujalla jossa ei hirveesti mistään hygieniasta välitetä, mutta tuo Hardcore Tattoo liike jossa olin oli tosi siisti ja ei siitä toiminnasta ollut mitään valittamista :D
 


Tuollasen tekstin tatuoija mulle 10-15 minuutissa teki. Pieni No regrets teksti tuossa mun oikeassa  kyljessä. Ja oon tosi tyytyväinen. Joku vois sanoa että aika teini teksti mutta toi on tosissaan sellanen mitä oon kauemman aikaa miettinyt koska toi teksti kuvastaa aika hyvin mun elämänasennetta (tai ainakin sitä mihin pyrin) ja vois sanoa että se on aika minä :)

Viime yönä, tai no aamuhan se melkein oli, kun kotiin tulin niin mun sängyllä odotteli tuliaisia Barcelonasta. Ihmettelin ekaks vähän että miks siinä joku Guessin pussi on mutta ai että sitä ilon määrä kun tajusin että siellä oli laukku jota oon jo hetken aikaa himoinnu!


4 kommenttia: