Sivut

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Turhanpäivästä höpöttelyä!

Pahoittelut tästä monta päivää kestäneestä hiljaisuudesta! Mun elämässä ei juurikaan oo muuta ollut kun koulua ja töitä. Tietysti oon kavereita pikasesti moikkaillu mutta koska ei nyt mitään erityistä olla tehty eikä mulla oo mitään kuvia mistään ni en oo viittinyt sitte turhia postailla....

Ja oikeestaan ei mulla nytkään mitään kummempaa asiaa oikeestaan oo, mutta tuli kuitenki tarve vähän päivitellä tätä blogia. Istuskelen tosiaan koulun kahvilassa ja jos olisin fiksu niin lukisin nyt parin tunnin päästä alkavaan matikan uusintaa, mutta koska oon toivoni läpipääsemisestä jo menettänyt niin mussutan tässä vaan pullaa ja datailen! :'D



Ens viikonloppuna mulla on töistä vapaata ja suuntaan kahden muikean akan, eli siis Sofian ja Krissen, kanssa vähän tsekkailemaan Turun yöelämää, eli viikonlopun jälkeen luultavasti tulee postaus jossa on oikeesti jotain asiaakin eikä vaan turhanpäivästä liibalaabaa :D

Oon viimepäivät ahkerasti popittanu tätä Palefacen vanhaa biisiä!



Ja tosiaan näin jo vähän ennakkoon hyvää ystävänpäivää kaikki rakkaat <3 ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti