Sivut

tiistai 25. syyskuuta 2012

EPIC FAIL

Ja minä kun menin ääneen huutelemaan että en anna periksi tän mun karppauksen kanssa niin arvatkaas kuinkas siinä sitten kävikään?!?!?! Viikonloppuna hairahdin kyllä niin pahasti kun oltiin Amarillossa ja mun vaan oli pakko saada mozzarellatikkuja,nachot ja vielä kunnon pihvi ranskalaisilla! Ja kun alkuun olin tässä mun mässäilyssäni päässyt niin vedin sitten ihan kunnon överit syömiseni suhteen ja kävin vielä yöllä baarireissun jälkeen mäkissä hakemassa kunnon mätöt! Mulla oli siis vielä sunnuntai iltana ajtuksena että jatkan sitten tätä mun karppausta taas maanataina, mutta maanantai kun koittin niin päätinki että antaa olla. Se että luovutin ärsyttääkin mua oikeestaan enemmän kun itse se että päätin lopettaa ton karppaamisen, mutta kun tuntuu että ei mulla oikeestaan oo enää mitään intrsessejä siihen niin miksi jatkaa? Eli karppaaminen on unohdettu ainaki tältä erää!
MUTTA kyllä mulla siis edelleen tavoitteena syödä terveellisesti (eli ei mitään mässäämisiä!)  mutta kuitenki itteäni kiusaamatta. Paljon kivempi sillä tavalla :D


Tuossa vielä Orange Frozen Margarita jonka myös join siellä Amarillossa. Oon jo pitkään halunnut maistaa ja olihan se ihan hyvää vaikka tequilan maku ei peittynytkään yhtä hyvin kun esim mansikka margaritassa :)

Ja hei ihmiset rakkaat, tänään alkaapi tuo  X Factor USA mistä oon hehkuttanu!  Että kaikki tänään telkkarin ääreen ja kattomaan sitä, eiks niin? ;D


Eipä mulla muuta tällä erää :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti