Sivut

tiistai 4. syyskuuta 2012

Virkistyspäivä

Nyt on puhti pois! Meillä oli tänään koulun toimesta virkistyspäivä Vierumäellä kaikille Haaga- Helian fukseille. Eli siis urheilullinen päivä on tosiaankin ollut ja huomaa etten oo enää nykyään kauheesti liikkunut koska mun jalat on aikas kipeet että saa nähä miten huomenna pääsen sängystä ylös! Ohjelmassa tänään oli siis erilaisten lajien kokeilua ja hauskanpitoa liikkumisen muodossa. Päivän aikana oli mahdollisuus kokeilla niin curlingia, jousiammuntaa, melontaa, akrobatiaa kuin lentopalloakin. Ja tossa tosiaan nyt vaan ihan muutama laji. Itse urheilin sen verran että YRITIN tennistä pelailla sekä hikoilin zumbatunnilla. Ja uutena lajina päätin vielä kokeilla Golfia ja totesinpa sen jälkeen että taidan pysytellä ihan vaan minigolfissa jossa sentään osun edes palloon xD


Päivän lounas: kanapasta ja salaatti

Golfia





Virkistyspäivä kesti siis ihan aamusta iltapäivään ja koska se oli järjestetty yhteistyössä Nrj:n kanssa niin siellä oli juontamassa Jussi Ridanpää ja päivän lopuksi  vielä aina yhtä ihana ja energinen Uniikki veti keikan. Vähän harmitti että koska olin niin kuollut päivän lopuksi niin keikka meni vähän siihen että istuskelin vaan nurmikentällä ja kuuntelin musiikkia kun ei yksinkertaisesti vaan jaksanut mennä lavan eteen pomppimaan :D Mutta hyvä meininki ja hauska päivä kuitenkin oli :)



Viikonlopun vietin siskon luona, kun en jaksanut mihinkään ulos lähteä juhlimaan ja kouluhommia piti saada tehtyä. Viikonloppu meni siis syöden hyvää ruokaa ja leffaa katsoen (tai siis en mä sitä leffaa oikeestaan edes kattonu että en edes tiedä mitä siinä tapahtui muuta kun alussa ja ihan lopussa). Niin ja tietenkin olin taas 4 viikon tauon jälkeen töissä. Sunnuntai aamuna käytiin vähän kiertelemässä sellossa ja vaikka oon tällä hetkellä aika rahaton niin päätinpä silti ostaa Anttilasta aivan ihanan kiroileva siili pussilakanasetin koska sain siitä 40% alennusta. Mulla on jo ennestään muitakin noita kiroileva siili pussilakanoita ja ne on ihan parhaita oikeesti!



Leffaeväät


Pyörremyrsky daimilla ja suffeli puffelilla <3

Tossa meijän leffaeväät; eli siis sipsiä, kirsikkatomaatteja, luumutomaatteja, kurkkua,
viinirypäleitä, juustoa, broilerpyöryköitä, nakkeja ja barbeque ja hot chili dipit. Ja tietysti vielä suklaa mansikoita ja kermavaahtoa <3 

Mun uus pussilakana :')




En tiiä saako tosta pussilakana kuvasta oikein selvää mutta toi keskustelu menee tähän malliin:
- Mikset anna mun nukkua?    - Noku em'määkää vielä nuku!
- NIIN?! Entä sit?!
- No sun pitää VIIHRYTTÄÄ mua!!

Haha aivan ihana <3 


Me & My homeboy <3



















Mutta niin sellanen päivä oli tänään! Nyt pitäisi vielä vääntää koulutehtäviä, ruokaa ja pyykkiäkin pestä  ^^ Joten Adios!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti