Sivut

maanantai 13. toukokuuta 2013

Mitä elämä olisikaan ilman musiikkia

Tykkään aina välillä aikani kuluksi käydä stalkkaamassa omaa Last.fm tiliäni, ihan siis vaan mielenkiinnosta mitkä on mun soitetuimpia biisejä, artisteja yms. ja päätin että haluun tännekki laittaa nyt Top 10 kuunnelluimmat biisit viimeiseltä kuukaudelta! Eli tässä tulis:

1. Selena Gomez - Come & Get It



2. Matiashy - Sunshine



3. Robin - Häröilemään



4. Pitch Perfect - Party In The U.S.A.



5.Sini Sabotage - Levikset repee feat.VilleGalle



6. Justin Bieber - Boyfriend



7. Lawson - Learn to love again



8. Jennifer Lopez - Waiting for tonight



9. Pitch Perfect - Cups



10. Mikael Gabriel - Mökille



En mä ala edes selittelemänä tota mun listaa koska oon monelta kyllä kuullu että mun musiikkimaku on aika kyseenalainen, mutta mitäs se haittaa jos ite tykkää ;)

Tähän vielä pari mainitsemisen arvoista biisiä, jotka myös on ollut aika popituksessa!

Macklemore & Ryan Lewis – Can't Hold Us Feat. Ray Dalton



Blackstreet – No Diggity

 Mukavaa maanantain jatkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti