Sivut

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Blondeilla on aina hauskempaa!

Tein eilen jotain mitä oon jo pitkään pohdiskellu että pitäiskö vai ei, kävin nimittäin kampaajalla vaalentamassa mun hiukset!
Mulla oli jo yli vuoden ollut tummat hiukset ja ne oli jo alkanut tavallaan tuntumaan omilta mutta kuitenki nyt kun värjäsin vaaleiks niin tuli jotenki sellanen olo että oon taas täysin oma itteni :D 


Mulle laitettiin siis ekaks raitoja ja sen jälkeen kampaajan kanssa yhdessä todettiin että edelleen ehkä liian tummat niin vähän sitten vaalennettiin vielä loppujakin hiuksia ja niistä jäi vähän tollaset tumman hunajan väriset. Mut oon nyt tosi tyytyväinen näihin ^^


Kuten viimeksi lupasin niin esittelen tässä kans mun Berliinin shoppailut:)

 Suklaata! En oo mikään maailman suurin suklaan ystävä voi mennä aika kauan ennen ku saan syötyä noi :'D

 Rossmannista vähän kosmetiikkaa halvalla; Eyeliner, Max Factorin ripsari, smokey eyes luomari, punanen huulipuna ja Schwarzkopf got2b hiuslakka

 Tally Weilj: vyö, pikkulaukku & korvikset

 Pimkie: 2 perustoppia & peplum-hame

 

New Yorker (tiesittekö muuten että se on saksalainen kauppa? Joo en minäkään :D): Pitsitoppi, peplumtoppi, korviksia & paita jossa ihana niittikaulus :p


Bershka: mustat farkut ja musta paita

 Ja lopuksi Deichmannista mun uudet elämäni rakkaudet <3


4 kommenttia:

  1. Ihanat huikset niinkuin jo tossa hehkuttelin, oon tässä todennu että mä dikkaan sulla kyllä eniten tollasista punertavista vaaleista, rakastin sulla näitäkin parin kesän takasiakin: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/301899_10150296826624742_7942670_n.jpg

    Ja ihana toi pinkki paitakin! (ite en kyl pinkkinä ostais, mutta sulla varmasti magee)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi on aika samaa settii ku sillon nyt vaan tollasii vaaleita raitoja :D Kiitos!

      Poista
  2. Voi ei, saanko mä viedä sun uudet elämän rakkaudet?? Noi kengät on ihanat! :) kateus iski..... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha luulen että en niistä ilman tappelua luovu! ;D Mutta kiitoksia, oon itekki niin rakastunu noihin ^^

      Poista