Sivut

torstai 24. tammikuuta 2013

Huippupäivä!

Hola!
Näin alkuun pienet pahoittelut tästä hiljaiselosta.
Eilen mulla oli ihan mahtava päivä ja voisin siitä nyt vähän teille kertoilla :)
Eli siis en eilen ollut koulussa kun heräsin sen verran myöhään että oli puolet tunneista jo mennyt niin päätin että en jaksa enää parin tunnin takia lähteä Porvooseen kun olin porukoilla Helsingissä. Vietin mun iltapäivän ja illan mun ihanan rakkaan pikkusiskon kanssa.

Tuon näkösenä olin liikenteessä :p
  • Oltiin Johto Cafessa syömässä "lounasta" ja kierreltiin parissa kaupassa. Ostin vähän jotain pientä, mutta tarpeellista.  

 Jälleen kerran mun luottosalaatti ;D LUPAAN että ens kerralla kun meen ni otan jotain eri täytteitä!
  • Käytiin kattomassa Nightmare - Painajainen merellä leffa. Siis se oli ehkä parasta komediaa mitä oon vähään aikaan nähnyt. Suosittelen että menkää kyllä ihmiset kattomaan se!
  • Illan lopuksi Jansku vei mut myöhästyneenä synttärilahjana syömään Helsingin Hard Rock Cafeen. Oli tosi jees koska en ollut siellä vielä käynyt, olin vaan pitkään miettinyt että pitäis sielläkin joskus kävästä. Tykkään ite HRC:n konseptista ihan simona; siellä on joka puolella ympäri maailmaa aina sellanen kiva tunnelma. Ja vielä kun siellä on aina niin kivoja rokkarimiehiä tarjoilijana ;D Helsingissäki oli sellanen kivan näkönen rokkaripoju lippis vinossa ja kädet tatuoituna :p  

 
 Mun annos: Famous Fajitaksen with Grilled chicken! Tollasen syön melkeenpä aina olin sitten missäpäin maailmaa tahansa :D
 Jälkkäriks Chocolate Brownie, omnomnom!
 


 Sain myös myöhästyneeks synttärilahjaks Britney Spearsin Fantasy Twist hajuveden ^^

Ja loppuun vielä mun ostokset :)

H&M: Sukkia 5klp (6,95e) ja Donitsi (2,95e)
Mic Mac: Lompakko (6,90e) ja  blingit korvikset (1,45e)


4 kommenttia:

  1. jaa-a, pitäskö meiänki käydä tarkastamassa joskus tuo herra rokkari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KYLLÄ TÄYTYY!!!! UUH SE OLI KYLLÄ NIIN KUUMIS! ;D

      Poista
  2. Voitas mennä tonne joskus, tänään Nepin kanssa pohdiskeltiin sitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo mennään oikeesti! Se on vaan aika hintava paikka mut tosi sellanen kivan tunnelmallinen (:

      Poista