Sivut

sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Syksyiset musiikkifiilistelyt

Tiedättekö sen fiiliksen kun on ollut pari yötä hereillä ja on sellanen pöllähtänyt olo eikä oikein tiedä mikä vuorokauden aika on. Mulla on nyt just sellanen olo; takana kaksi yötä töissä ja vaikka oon päivällä nukkunut niin silti jotenkin mieli ihan sekasin. Tässä oikeestaan ihmettelen miten edes oon jo hereillä, mutta jostain syystä kroppa nyt sanoi että aika herätä vaikka takana unia vain muutama tunti. Voi olla että parin tunnin päästä oon taas tyytyväisenä taas lepäilemässä :D Tosiaan mun päivät on aika hyvin tässä mennyt töissä, Gossip Girliä katsellen ja erääseen Australialaiseen kokkiohjelmaankin oon ihan koukussa. Senpä takia ei oo blogissakaan hetkeen taas mitään ollut kun ei oikein oo edes mitään fiksua kerrottavaa. Nyt kuitenkin tuli sellanen fiilis että haluan tänne jotain tulla höpöttelemään ja koska mun aivot ei kykene nyt mihinkään syvälliseen tarinointiin niin haluisin ihan vaan jakaa teille muutaman mun tän hetken soittolistalla pyörivistä biiseistä.


 

 




Pahoittelut jos teksti on vähän sekavaa mutta nyt ei oikeesti aivot toimi ihan niinkuin pitäis :D
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti