Sivut

maanantai 4. elokuuta 2014

July Snapshots

Vitsit mikä heinäkuu takana! Tuntuu että olisin koko kuukauden ollut vaan menossa ja tietysti myös nauttinut tästä ihanasta Suomen kesästä. Blogin kirjoittamisestakin on tullut pidettyä vähän kesälomaa koska en vaan näiden kauniiden säiden takia oo edes viittinyt monesti avata konetta. Tänään kuitenkin oli paluu arkeen kun puolenvuoden "lomailun" jälkeen aloitin mun työharjottelun. Tosiaan tämä likka on nyt Tamperelainen. Näin alkuun voin sanoa että tää kaupunki vaikuttaa tosi mukavalta ja odotan innolla että saan tutustua tähän Suomen manseen vielä enemmän :) Mutta nyt muutama kuvanen heinäkuulta!


Yllättävän hyvä herkku; paahtoleipää, maustamatonta tuorejuustoa, suklaalevitettä ja tuoreita mansikoita! Toimii! / Halusin kokeilla tuota Garagen uutuus Hard Lemonia ja mä kyllä tykkäsin. Maistui vähän simalta ;) / Ihanien naisien kanssa istuskelemassa Espalla josta ilta jatkui Aleen. En käynyt nyt kesällä Helsingissä baarissa kuin kaks kertaa :o / Tehtiin Janskun kanssa iskälle synttärikakuks Pavlova! Niin hyvää <3

 Mee mökille äläkä jää kaupunkiin! / Humppilan Lasista saa ehdottomasti parhaat sipulipihvit! Suosittelen lämpimästi jos joskus siellä päin satutte vaikka ajelemaan / Lähdössä kasikseen! Mua vähän harmittaa kun onnistuin baari-illan päätteeksi hävittämään noi Itävallasta ostetut aurinkolasit :( / VIHDOIN LÖYSIN!

 Janskun kanssa Vanhan Rauman kesäpihalla odottamassa Dannyn keikan alkua. / Pyöräilemässä rannalle. Mä en voi edes käsittää miten lämmintä merivesi on ollut nyt! Tuonakin päivänä mittari vedessä näytti 27 astetta! Ihan hullua! Mutta en mä valita ;D / Landella! Onnistuu multakin tuo mustikoiden putsaus ;) / Diandra ja D'Voices! En vaan voi käsittää miten jollain voi olla niin hieno ääni. Vaikka en Diandran musiikista niin välitä mutta kyllä mä neitosen mahtavaa laulua mielelläni kuuntelen.

 Risteiltyä tuli heinäkuussa pariinkin otteeseen, sekä Helsingistä että Turusta. Mä tykkään tosi paljon olla laivalla, siellä on niin se oma fiiliksensä. Ja Buffet on ihan paras! Niinkuin myös Bingo hehe!


Muutama kuva vielä viime viikonlopulta kun suunnattiin siskojen kanssa Blockfestiin! Tänä vuonna oli mun kolmas kerta kyseisillä festareilla ja kyllä mä tykkään! / Aurinko aurinko lettuja paistaa... ja kermavaahdot sulaa kun on niin kuuma! / Juno! Tänäkin vuonna Blockeilla oli monia huippuja artisteja! / Sunnuntaina käytiin vielä pyörähtämässä Särkänniemessä. Oon ihan rakastunut Tamperelaiseen Minetti tehtaan jäätelöön! Hiiteen vaan Valiot ja muut mä syön tästä lähin täällä vain tuota paikallista jädeä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti