Sivut

maanantai 21. huhtikuuta 2014

Voihan flunssa sentään!

Viikon mittainen lomareissu Italiaan takana ja pahaksi onnekseni onnistuin sieltä mukaan nappaamaan ikävän flunssan :I Toisaalta on tämä parempi kuin se viime kerran paisetauti joten ei tässä auta valittaa vaan kiltisti maltettava levätä!
Mulla on kamerassa ihan kiitettävästi kuvia reissusta mutta en oo vielä olojeni takia jaksanut alkaa niitä sen kummemmin selailemaan eli kuvia ja kokemuksia tulossa myöhemmin! :) Okei muutamat kuvat puhelimesta voisin laittaa ettei tästä ihan tekstipainotteinen postaus tulis...

 Jäätelöä Roomassa! En vieläkään ymmärrä miten se voi olla niin hyvää siellä!?!?? / Me turistit :) / Viimesenä iltana join Rossinin joka oli ihan sairaan hyvää! Harmittaa miksen juonu sitä aikasemmin! Ehkä pitää joskus kokeilla tehä ihan kotosalla ;) / Tuliaisi Venetsiasta! Siellä oli niin paljon kaikkia makeita naamioita niin mun oli pakko ostaa sellanen ittelleni! 

Reissussa tuli jälleen kerran huomattua miten erilaisia tapoja ihmisillä on matkustaa. Itse nautin kun ulkomaille lähden niin sellaisesta fiilistelystä mitä mun tämän kertaset matkatoverit ei selvästi harrasta, mutta onneks oon sopeutuvainen ihminen ;D


 Mun ensimmäinen Aperol Sprits ikinä. En oo edelleenkään oikein varma onko toi hyvää vai ei.../ Vähän shoppailua Roomassa ;) / Tuoretta pestopastaa / Firenzessä söin ehkä parhaimman Spagetti Carbonaran ikinä! 
 
Mulla on myös sellanen fiilis että en hetkeen halua edes nähdä yhtään pitsaa tai pastaa koska mun koko viikon ruokavalio koostui vain niistä, sekä tietysti jäätelöstä joka vaan on niin hyvää <3 Huomenna kun suuntaan kauppaan niin voin sanoa että kaapit täyttyy salaatista! :D
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti